Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Die Hard (oregistrerad)
Postat

Tack för din infon. Ska se vad den gör. Installerat nu men fan 😠 ...blir irriterad på pluggar som man inte kan bocka av för 32bitars. Det är ju knappt någon som kör det längre.

Postat

Subtle är nyckelordet. Testade snabbt på trummor, bas och gitarr. Den gjorde varken från eller till på de två första. Men gitarr tyckte jag den gjorde något jag gillade. Som en exciter i toppen som fick strängarna at komma fram genom disten. 

Postat

Jaa... Har testat den på lite olika saker men vet inte riktigt vad jag skulle kunna använda den till. Den verkar mest vara till för folk som inte är så duktiga på EQ men som ändå vill ha lite mer topp i ljudet. För mig gav det mest en knepig slöja över ljudet och ett konstigt pump i diskanten.
Yä yä, får se om man hittar nåt schysst användningsområde framöver :-)

Postat

Tack för test och omdömen joachime och van Caine!

Kändes ändå lite skönt att jag inte var ensam om att det ibland var svårt att höra. 🙂

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Gött, tack för tips!

Ja du behöver också en plugg som inte gör någon skillnad. 😄

Postat (redigerat)

Ja du behöver också en plugg som inte gör någon skillnad. 😄

Japp, lite slöseri med tid egentligen, men kul med gratisgrejor:-)

PS: Skiter i att installera den, verkar va slöseri med tid. DS

Redigerat av Sleap

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.