Greenlight Postat 11 september 2016 Postat 11 september 2016 Har en äldre mac som jag vill ha in Cubase på. Köpte Focusrite Scarlett ljudkort och fick med Cubase. Men det funkar inte med OS X 10.6 Snow Leopard Någon som vet vilken version funkar med 10.6 och var kan man köpa den?
joachime Postat 13 september 2016 Postat 13 september 2016 Jag körde Cubase 6 med 10.6 Har för mig, men jag kan ha fel, att det går att köra äldre versioner om du har en motsvarande nyare licens. T ex köra Cubase 6 om du har en dongle med en aktiv Cubase 8-licens på.
Greenlight Postat 13 september 2016 Trådstartare Postat 13 september 2016 Jag körde Cubase 6 med 10.6 Har för mig, men jag kan ha fel, att det går att köra äldre versioner om du har en motsvarande nyare licens. T ex köra Cubase 6 om du har en dongle med en aktiv Cubase 8-licens på. Aha. ok. Vet du var man kan få tag på CB 6?
pme (oregistrerad) Postat 13 september 2016 Postat 13 september 2016 Aha. ok. Vet du var man kan få tag på CB 6?Den är det bara att tanka ner från steinberg.http://download.steinberg.net/downloads_software/Cubase_6_and_Cubase_Artist_6/6.0.2/cubase_6.0.2_full.iso sedan får man trycka på uppdateringen till 6.0.7.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.