Jon Rinneby Postat 6 september 2016 Postat 6 september 2016 God vänner. Idag, tisdagen den 6 September uppgraderas forumet till en ny version. Själva processen bör inte ta mer än en timme och kommer att ske runt lunch. Förhoppningsvis blir det en smidig och relativt osynlig övergång, men jag ber er ändå att ha överseende med att vissa saker kan strula, även om jag inte tror/hoppas det. mvh Jon
Neosus Postat 6 september 2016 Postat 6 september 2016 Blir spännande att se! Jag tänker då inte klaga om det blir strul! 😊
Jon Rinneby Postat 6 september 2016 Trådstartare Postat 6 september 2016 Yes nu är det uppdaterat och klart. Då håller vi tummarna för att det funkar 🙂 mvh Jon
slejnard Postat 6 september 2016 Postat 6 september 2016 Kan inte logga in i mobilen? Tidigare gick det inte att skriva inlägg?
Die Hard (oregistrerad) Postat 6 september 2016 Postat 6 september 2016 Funkar inte alls med firefox för min del så allt funkar inte som det ska.
Jon Rinneby Postat 6 september 2016 Trådstartare Postat 6 september 2016 Funkar inte alls med firefox för min del så allt funkar inte som det ska. Fungerar med firefox för mig. Testa att rensa cache, logga ut/logga in. mvh Jon
Die Hard (oregistrerad) Postat 6 september 2016 Postat 6 september 2016 (redigerat) Ok det funkar nu när jag gjorde det men allt ovanför, smileyes etc funkar inte alls. Det är bara grått. Redigerat 6 september 2016 av Die Hard
Jon Rinneby Postat 6 september 2016 Trådstartare Postat 6 september 2016 Stämmer bra, skickar ett mail direkt. mvh Jon
Jon Rinneby Postat 7 september 2016 Trådstartare Postat 7 september 2016 De olika problemen tittas på under dagen, återkommer med uppdateringar. mvh Jon
Jon Rinneby Postat 7 september 2016 Trådstartare Postat 7 september 2016 Ok det funkar nu när jag gjorde det men allt ovanför, smileyes etc funkar inte alls. Det är bara grått. Det finns en liten grå knapp längst uppe till vänster som aktiverar detta. mvh Jon
k9 (oregistrerad) Postat 7 september 2016 Postat 7 september 2016 För mig så aktiveras BBkod-läge och jag måste stänga av den uppe i det vänstra hörnet i menyn för inläggen för att få posta här. Lätt lösning men också lätt störande. 😑
oioioi Postat 7 september 2016 Postat 7 september 2016 Jag kör Firefox och fick rensa cookies och historia för att kunna skriva inlägg.
CHAE Postat 7 september 2016 Postat 7 september 2016 (redigerat) Det går inte att logga in med mobilen! Samma här. Edit: Annars verkar allt fungera fint med Firefox hos mig. Redigerat 7 september 2016 av CHAE
Die Hard (oregistrerad) Postat 7 september 2016 Postat 7 september 2016 Jo nu funkar det där uppe. Men inte så värst bra där uppe.... i mig. Lite trött och räcker inte med någon knapp heller. 😄
slejnard Postat 7 september 2016 Postat 7 september 2016 Skit i mobilen då. 😠😄😛 Måste ha i mobilen! Krångligt att ha med sig datorn överallt 😑
Jon Rinneby Postat 7 september 2016 Trådstartare Postat 7 september 2016 Problem med inloggning på mobilen ses över. Verkar dock inte vara ett problem för alla. mvh Jon
CHAE Postat 7 september 2016 Postat 7 september 2016 funkar fortfarande inte i mobilen. 😑 Samma här 🙁 Skit i mobilen då. 😠😄😛 Well, that's just not an option, m'kay 😑 Problem med inloggning på mobilen ses över. [...] mvh Jon Gott så, Yllet 🙂
D Vibe Postat 8 september 2016 Postat 8 september 2016 (redigerat) Det funkar i mobilversionen för mig men quote-lådan har ingen ram (Chrome/Android 6). Kan bli lite förvirrande. Bra jobbat, hur som helst 🙂 Redigerat 8 september 2016 av D Vibe
Jon Rinneby Postat 8 september 2016 Trådstartare Postat 8 september 2016 Kan ni som haft problem med inloggning på telefon testa om det fungerar nu? mvh Jon
slejnard Postat 8 september 2016 Postat 8 september 2016 Kan ni som haft problem med inloggning på telefon testa om det fungerar nu? mvh Jon Funkar ypperligt! 😄
Jayway Postat 8 september 2016 Postat 8 september 2016 (redigerat) Yes, funkar! Liksom D Vibe saknar jag markeringen kring citat (quote-lådan) i telefonen. Men det kanske gäller alla? Jag kör iOS/iPhone 6. Redigerat 8 september 2016 av Jayway
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.