Ludwig Koz Postat 24 augusti 2016 Postat 24 augusti 2016 (redigerat) Hej kära studiomedlemmar! Jag är på jakt efter en instrumental version av "En jävel på kärlek" (enbart gitarr) som jag ska sjunga på min broders bröllop. Tänkte om någon vänlig själ här skulle ha tid och ork att vara snäll nog att spela in den, dvs bara gitarrkompet. Vore så fantastiskt snällt! Kommer antagligen få noll svar, men bättre att prova! Tack! /L Redigerat 24 augusti 2016 av Ludwig Koz
Jenny Meyer Postat 28 juni 2019 Postat 28 juni 2019 Hej Ludwig, jag är ute efter exakt samma sak. Fick du tag i en instrumentell version och har du lust att dela med dig av den till mig? Maila i så fall gärna mig på Mail: jenny.maria.meyer@gmail.com tack på förhand! Jenny
Pesek Postat 28 juni 2019 Postat 28 juni 2019 Får du inga träffar hittade jag denna variant. Instrumental i alla fall. https://www.musikdatastugan.se/glenmark-orup-strmstedt-en-jvel-krlek-n1002-p-1613.html
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.