Reddrock Postat 30 juli 2016 Postat 30 juli 2016 Då min Mac dator bara klarar av att köra OS 10.7.5 så skulle jag behöva komma över en äldre version av kontakt ( 5.3.1 ) för att kunna köra ett bas samplings library ( Scar bee Rickenbacker ) . Har letat över allt på nätet men den enda versionen jag kan hitta är den senast versionen vilket mitt OS inte klarar av att köra . Någon som har en länk eller har en Kontakt 5.3.1 för Mac till salu ?
pme (oregistrerad) Postat 31 juli 2016 Postat 31 juli 2016 Du behöver en kontakt5. Vill du sedan köra en gammal version så finns den att ladda ner på NI support.
Reddrock Postat 31 juli 2016 Trådstartare Postat 31 juli 2016 Har varit inne på NI support men där finns bara den senaste versionen för nedladdning . Om du har en länk till en äldre version får du gärna skicka en till mig ; ) .
pme (oregistrerad) Postat 31 juli 2016 Postat 31 juli 2016 https://www.native-instruments.com/en/support/downloads/updates/?search=kontakt man måste vara inloggad och jag gissar att man även måste ha licens registrerad.
Reddrock Postat 1 augusti 2016 Trådstartare Postat 1 augusti 2016 Det löste sig . Trodde jag var inlöggad när jag försökte ladda ned den , men man var tydligen tvungen att skapa ett konto separat . Tack så mycket för hjälpen !
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.