ericlundberg Postat 12 juli 2016 Postat 12 juli 2016 (redigerat) Jag skall efter sommaren starta en stor studio som jag själv finansierar. Jag letar i dagsläget efter duktiga producenter och låtskrivare som vill göra kommersiella låtar och ingenting annat. I dagsläget är vi 5-6 personer, men jag har utrymme för några till. Jag har kontakterna som behövs och får i dagsläget förfrågningar att skriva låtar till deras artister. Men jag hinner inte med det då jag arbetar dagtid. Nu har jag sagt upp mig och skall satsa 110% på denna studio och musiken. Är du en grym producent/låtskrivare och känner att du inte fått chansen du förtjänar? Vill du vara del av ett kreativt team som MÅSTE lyckas? Vi drar igång 1 september. Hälsningar Eric Redigerat 18 juni 2019 av ericlundberg
Jon Rinneby Postat 12 juli 2016 Postat 12 juli 2016 Jag skall efter sommaren starta en stor studio som jag själv finansierar. Jag letar i dagsläget efter duktiga producenter och låtskrivare som vill göra kommersiella låtar och ingenting annat. I dagsläget är vi 5-6 personer, men jag har utrymme för några till. Jag har satt några låtar till majorbolagen, har kontakterna som behövs och får i dagsläget förfrågningar att skriva låtar till deras artister. Men jag hinner inte med det då jag arbetar dagstid. Nu har jag sagt upp mig och skall satsa 110% på denna studio och musiken. Är du en grym producent/låtskrivare och känner att du inte fått chansen du förtjänar? Vill du skriva kommersiella låtar till artister? Vill du vara del av ett kreativt team som MÅSTE lyckas? I så fall så hör gärna av dig och skicka någon låt till ericlundberg86@gmail.com . Vi drar igång 1 september. Hälsningar Eric Välkommen till forumet och stort lycka till. Har du några referenser, hemsida? mvh Jon
Implasticyde Postat 13 juli 2016 Postat 13 juli 2016 Håller alla tummar för att vi får en likvärdig Cherion studio på västkusten! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.