Soderlund (oregistrerad) Postat 11 juli 2016 Postat 11 juli 2016 (redigerat) Hej. Litet bilder på fortskridande bygge som hittills tagit längre tid än jag önskat. Förmodligen klart till höst/vinter 2016. Redigerat 13 juli 2016 av Gäst
Cathrine Postat 11 juli 2016 Postat 11 juli 2016 (redigerat) Om du kör Windows kan du öppna dem i Paint och välja "Resize"-funktionen. Kör du Mac (eller inte vill använda Paint) kan du ladda hem Gimp. Det är gratis och kan massor, bland annat ändra storlek på bilder. ☺️ ps. För vi vill ju se bilderna! 😄 Redigerat 11 juli 2016 av Cathrine
Soderlund (oregistrerad) Postat 12 juli 2016 Postat 12 juli 2016 OK! Tänkte väl om jag gnällde litet skulle jag få ett bra tips..så, Jag återkommer med förhoppningsvis tydligare bilder. Micke.
engineer Postat 12 juli 2016 Postat 12 juli 2016 Kör du Mac går det också fint att redigera bilderna med Förhandsvisning som ligger på alla Macar redan. Om du nu inte vill ladda ner något specifikt.
Soderlund (oregistrerad) Postat 13 juli 2016 Postat 13 juli 2016 Tack för edra tips gällande bildkomprimering! Jag kör nu GIMP vilket löste problemet. Tack! Micke S.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.