bixop Postat 8 juli 2016 Postat 8 juli 2016 Hej! 🙂 Jag heter Anton, och har länge sysslat med musik. På senare tid har jag jobbat en del med låtskrivning / produktion i Ableton hemifrån. Ganska hobbymässigt men jag har gått en fristående kurs i musikproduktion på kmh. Jag sitter hemma och gör en del olika låtar, men vill gärna ha någon likasinnad att bolla med och ha projekt tillsammans med. Jag är lätt att samarbeta med och intresserad främst av edm/house och hiphop. Men jag spelar även gitarr och sjunger och har skrivit en del poplåtar. Även folkmusik av olika slag intresserar mig. Så skriv till mig om du vill utvecklas tillsammans i musikproduktion inom något av dessa områden så kan vi förhoppningsvis ha ett avslappnat och roligt men självklart seriöst och lärorikt samarbete! Hoppas vi hörs. Skriv här eller till fritids.hej@gmail.com. Finns i stockholmsområdet. Lyssna på en exempellåt jag gjort där min vän rappar här.
DFjellstrom Postat 8 juli 2016 Postat 8 juli 2016 Tjena Anton! Låter som att vi är i samma sits. Gillar att producera låtar, gillar liknande musik, men behöver någon att samarbeta med! Jag är ganska seriös med musiken trots att jag ännu inte drar in några stålar på det, men det är ju det som är förhoppningen 😉 Jag är självlärd i Logic Pro och har proddat i 3-4 år nu. Lyssnade lite på din Soundcloud och det lät bra. Här har du ett smakprov på min senaste låt. Hoppas vi kan göra något ihop! Hör av dig om det verkar intressant. / David https://soundcloud.com/dfjellstrom/soulful-david-fjellstrom
Tubb3 Postat 14 juli 2016 Postat 14 juli 2016 (redigerat) Inlägg raderat. Redigerat 26 oktober 2016 av Tubb3
bixop Postat 15 juli 2016 Trådstartare Postat 15 juli 2016 Hej Tubb3! Låter spännande! Är på jobb nu men lyssnar och återkommer så fort jag kan! //Anton
bixop Postat 15 juli 2016 Trådstartare Postat 15 juli 2016 Hej Tubb3! Låter spännande! Är på jobb nu men lyssnar och återkommer så fort jag kan! //Anton
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.