Gogg Postat 22 april 2005 Dela Postat 22 april 2005 (redigerat) Hej hej på er! Tänkte äh.. jag gör bara en presentation... 😕 Mitt namn är Jonas. Lyssnar på all typ av metal Han jobbat med musik i typ 1 år Och spelat gittar i 3 år... Om ni undrar min ålder så är den typ 14 tror jag 🙁 Är jag yngst här? EDIT: Glömde skirva vilken musikstil Redigerat 22 april 2005 av Gogg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 april 2005 Dela Postat 22 april 2005 Tjennah!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gogg Postat 22 april 2005 Trådstartare Dela Postat 22 april 2005 Tjennah!! Hej hej på dig själv! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 22 april 2005 Dela Postat 22 april 2005 Tjenare. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gogg Postat 22 april 2005 Trådstartare Dela Postat 22 april 2005 Någon som har något att tillägga om min "höga" ålder? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 22 april 2005 Dela Postat 22 april 2005 Hej hej på er!Tänkte äh.. jag gör bara en presentation... Mitt namn är Jonas. Lyssnar på all typ av metal Han jobbat med musik i typ 1 år Och spelat gittar i 3 år... Om ni undrar min ålder så är den typ 14 tror jag Är jag yngst här? EDIT: Glömde skirva vilken musikstil Hehe jag heter oxå Jonas och lyssnar oxå på all slags metal. P Välkommen hit "my soulmate". D Mvh / djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gogg Postat 22 april 2005 Trådstartare Dela Postat 22 april 2005 Hej hej på er!Tänkte äh.. jag gör bara en presentation... Mitt namn är Jonas. Lyssnar på all typ av metal Han jobbat med musik i typ 1 år Och spelat gittar i 3 år... Om ni undrar min ålder så är den typ 14 tror jag Är jag yngst här? EDIT: Glömde skirva vilken musikstil Hehe jag heter oxå Jonas och lyssnar oxå på all slags metal. P Välkommen hit "my soulmate". D Mvh / djonas Hej Hej metal-broder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 22 april 2005 Dela Postat 22 april 2005 Hej och välkommen Jonas.. Känn dig hemma Åldern spelar ingen rock´n roll här inte.. Jag är typ 44 tror jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 23 april 2005 Dela Postat 23 april 2005 Whälkommen! Mentalt är vi lika gamla (fast min kropp har snart blivit 50). 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 23 april 2005 Dela Postat 23 april 2005 Har jobbat med musik i typ 1 år Om ni undrar min ålder så är den typ 14 tror jag 😉 Är jag yngst här? Rätt starkt gjort att redan ha "jobbat" med musik i ett år när du bara är 14 bast. Får man fråga vad du jobbar med, producent eller?... 😄🙂 Nej skämt åsido, välkommen! The Mr... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gogg Postat 23 april 2005 Trådstartare Dela Postat 23 april 2005 (redigerat) Hehe... jag är 14 år och har jobbat med musik i 1 HELT år och jag har producerat alla de kändaste banden: Slipknot, Slayer, Nightwish, In flames, Thomas dileva! 🙂 Nej, skämt & sidor 😄 Har lite saker: Shure Sm57 Bc rich (skitgittar) En zoom 606 (ska byta till en pod XT) En bas (samick) En akustisk gitarr (av nåt skitmärke typ Eko heter den, använder den ändå inte) En Hartke basförstärkare... Och lite småsaker... 😄 + Att min tangetbord Y tangent är skadad... 🙁 Redigerat 23 april 2005 av Gogg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gogg Postat 23 april 2005 Trådstartare Dela Postat 23 april 2005 The Mr... 😄 Vad menar du med: The Mr... egenteligen??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JDW Postat 28 april 2005 Dela Postat 28 april 2005 Hellå 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
illvaesen Postat 28 april 2005 Dela Postat 28 april 2005 Tjena tjena! Det är aldrig din Bc-Rich det är fel på, det är din gitarrist! 😛 /David Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 28 april 2005 Dela Postat 28 april 2005 Hejhej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 28 april 2005 Dela Postat 28 april 2005 Någon som har något att tillägga om min "höga" ålder? 😛 oHH..men helledudane dååå..en fjååårtis. Så känns det bättre nu?... 😆 Välkommen hit.. spelar inte så stor roll hur ung man är Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.