dlazeski Postat 30 juni 2016 Postat 30 juni 2016 (redigerat) Hej, Jag är mycket begåvad och erfaren professionell sångare och låtskrivare. Jag är jätte kreativ, produktiv, engagerad och jag letar efter seriös projekt för att skriva och sjunga! Jag skriver texter och melodi för Pop, Rock, Synthwave, Retro, Metal, House, Elektronisk, RNB, Folk, Film, Reklam och ext. Min e-postadress är: darko.vocalist@outlook.com MVH, Darko ____________________________________________________________________________ ENGLISH Hej, I am highly talented and experienced professional singer and songwriter. I am very creative, productive, dedicated and i am looking for serious project for writing, singing etc. I write lyrics and melody for Pop, Rock, Synthwave, Retro, Metal, House, Elektronic, RNB, Movie, Commercial and ext. My email is: darko.vocalist@outlook.com Best regards, Darko Redigerat 3 maj av dlazeski
dlazeski Postat 30 juni 2016 Trådstartare Postat 30 juni 2016 (redigerat) . Redigerat 30 juni 2016 av dlazeski
engineer Postat 6 juli 2016 Postat 6 juli 2016 Du kanske ska skriva på ett språk du behärskar? Om du vill samarbeta med Darko, så kanske du ska svara på ett språk han behärskar? Det är ju uppenbart att han försöker vara tillmötesgående för att hitta folk att samarbeta med. Annars förstår jag inte varför du ens kommenterar. Eller var det bara för att kunna poängtera att han inte kan svenska? ------- Hey Darko! If you want collaboration here, it's always good custom to show some of your previous work. It's easy to link an audio file or embed something from SoundCloud. Good Luck!
dlazeski Postat 6 juli 2016 Trådstartare Postat 6 juli 2016 (redigerat) Hej Engineer, Thank you for your support! I just moved here in Sweden and I am still learning Swedish but i do understand. These caveman like @raggakungen do not deserve any response at all since they are stuck in the middle ages 🙂 I will do that in the future 😄 Thanks Best regards, DL Redigerat 3 maj av dlazeski
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.