theupgrade Postat 22 juni 2016 Postat 22 juni 2016 (redigerat) Var ute i en förstaklassig mastringstudio i Nacka för några år sedan. Har glömt bort både namn och adress och undra om ni kunde hjälpa mig hitta den igen. Det var en amerikan som hade byggt mastringstudion i anslutning till hans villa och de hade en hemsida. De arbetade på uppdrag av de större skivbolagen. Bortsett från det minns jag inget mer. Redigerat 23 juni 2016 av theupgrade
Top Floor Studios Postat 23 juni 2016 Postat 23 juni 2016 (redigerat) Den enda masteringsstudio jag känner till i Nacka är Mastertone, som sitter ihop med Monsterlab. Jonas som driver Mastertone är trevlig, har bra öron och är både duktig och noggrann. Eric som driver Monsterlab har jag inte jobbat med än, men har hört gott om honom. mastertone.se monsterlabaudio.com Redigerat 23 juni 2016 av Top Floor Studios
theupgrade Postat 23 juni 2016 Trådstartare Postat 23 juni 2016 Den enda masteringsstudio jag känner till i Nacka är Mastertone, som sitter ihop med Monsterlab. Jonas som driver Mastertone är trevlig, har bra öron och är både duktig och noggrann. Eric som driver Monsterlab har jag inte jobbat med än, men har hört gott om honom. mastertone.se monsterlabaudio.com Tack!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.