Christine Postat 8 juni 2016 Postat 8 juni 2016 (redigerat) Hejhej! Jag sitter i Cubase 5 och skulle behöva exportera/bounca alla mina spår för att en annan ska kunna öppna upp spåren i ett annat program. Jag kör File - Export - Selected tracks med alla spår jag vill ha bouncade och så långt funkar det bra. Problemet är att när jag sedan ska importera alla spår i en ny session så har bara inspelningarna bouncats, inte från cursor left till right. Det innebär att alla spåren lägger sig från starten av låten och det blir kaos.... Vad gör jag för fel eller vad ska jag göra annorlunda för att spåren ska exporteras som helhet och inte bara där det finns ljudinformation? Dvs så att spåren hamnar i synk med varandra? Tacksam för tips! Vänligen Christine Redigerat 8 juni 2016 av Christine
everlastingrecords Postat 8 juni 2016 Postat 8 juni 2016 Aldrig varit med om att detta hänt.. Har just Cubase 5 och har gjort många batch exports.
Christine Postat 8 juni 2016 Trådstartare Postat 8 juni 2016 Vilka inställningar har du? Har du lust att skicka skärmdump på aktuella inställningar? Jag förstår verkligen inte vad felet kan vara....
stegrarn Postat 8 juni 2016 Postat 8 juni 2016 Du måste dra starten på alla spår så att dom börjar på noll, så ska det funka om inte jag minns fel..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.