ChrioN Postat 22 april 2005 Postat 22 april 2005 Jag ser på deras sida att mitt paket har kommit fram. Vad händer nu?
Neko Postat 22 april 2005 Postat 22 april 2005 (redigerat) Gå ner och fråga? (ta med cash och ID kanske) Redigerat 22 april 2005 av Neko
ChrioN Postat 22 april 2005 Trådstartare Postat 22 april 2005 Jag fick en avi nu. bläää jag måste dra bort till deras central. jobbigt 😳
D Vibe Postat 22 april 2005 Postat 22 april 2005 Jag fick en avi nu. bläää jag måste dra bort till deras central. jobbigt 🙁 Skiiiiitjobbigt 😕
Fredrikmo Postat 22 april 2005 Postat 22 april 2005 Du skall absolut inte ta emot paket skickade med bussgods! Se till att betala några kronor extra för Stanza eller Danzig eller vad f*n de dä nu heter. Bussgods-- du måste ner på en OFTA PERIFERT BELÄGEN så kallad CENTRAL --"nej paketet har inte kommit i dag heller" eller "nej det ligger nog i Jönköping där det skulle lastats om till Göteborgsbussen" os v . Kom ihåg det i framtiden! Kan man ha en så'n där lakritsninja nu då?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.