cafe06 (oregistrerad) Postat 26 maj 2016 Postat 26 maj 2016 (redigerat) a Redigerat 27 april 2017 av Gäst
engineer Postat 27 maj 2016 Postat 27 maj 2016 Hej! Kul att du söker samarbete och nya vägar! Har du något som du redan gjort färdigt att visa upp? Hur är din syn på musik kontra melodi och text? Många har synen att musik är själva kompet och melodin och text inte är så viktigt. Själv tycker jag att melodin är ju själva låten. Eller åtminstone det som är det centrala. Speciellt i en poplåt. Vad tycker du?
cafe06 (oregistrerad) Postat 27 maj 2016 Postat 27 maj 2016 Engineer - Jag har "färdiga" / demos att visa utan sång. Min syn på melodi/text/sångröst är att det är viktgare än prodden. Spelar ingen roll om prodden är "fet" ifall sångrösten känns fel. Ni skrev att många tycker kompet är musik och text/melodi inte är så viktigt. Jag tycker tvärtom - sången är viktigast 🙂 Och jag tror att sången i kombination med mina annorlunda proddar kan bli något riktigt coolt och nyskapande 🙂
Mukklan Postat 4 juni 2016 Postat 4 juni 2016 Hej! Jag är sångare och är nyfiken på vilken sorts pop det är! Du kan lyssna på mina egna grejer härifrån: www.heartbreakholiday.com och på soundcloud: Jag har både ballader och rock att lyssna på! Hör av dig om du tycker det passar!
NickNovaa Postat 11 augusti 2016 Postat 11 augusti 2016 Tjo Sångare här Sök på detta för å höra min röst Nicknova - roll back på youtube Nicknova colors på spotify/youtube Tjohej! 🙂
Adam86 Postat 27 augusti 2016 Postat 27 augusti 2016 Tja Söker producent! Är intresserad av att höra ditt material. Har låtar på Spotify där jag sjunger. Maila mig eller ring mig Adam.ramis@hotmail.com 0760 82 60 22 så pratar vi mer!
Låtskrivarn Postat 30 augusti 2016 Postat 30 augusti 2016 (redigerat) ... Redigerat 22 juni 2019 av Låtskrivarn wanted to delete post
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.