everlastingrecords Postat 10 maj 2016 Postat 10 maj 2016 Blir fan sugen på att ta sms-lån för detta men då slår nog min fru ihjäl mig. Inte jag som säljer, ville bara tipsa om någon är på jakt efter en LA2A-klon. Förmodligen låter den sjukt bra. Fan. https://www.blocket.se/stockholm/Warm_Audio_WA_2A_Tube_Opto_Compressor_66865992.htm?aw=1 Jag har säkert lagt den här fel men eftersom det inte är jag som säljer vill jag inte lägga den under säljes. Nåväl, flytta, radera eller vad som känns bäst.
HoboRec Postat 10 maj 2016 Postat 10 maj 2016 Undrar varför han inte bara lämnar tillbaka den om det var ett felköp och den är ny.
everlastingrecords Postat 10 maj 2016 Trådstartare Postat 10 maj 2016 Det var ju en rätt bra poäng Fnulf.. Hoppas jag inte bidragit till bedrägeri nu 😮😲
DenGode Postat 10 maj 2016 Postat 10 maj 2016 Undrar varför han inte bara lämnar tillbaka den om det var ett felköp och den är ny. Han kanske inte har något kvitto?
HoboRec Postat 10 maj 2016 Postat 10 maj 2016 Han kanske inte har något kvitto? Sant! Och om han betalat kontant kan det ju vara svårt att lösa. Surt läge.
everlastingrecords Postat 10 maj 2016 Trådstartare Postat 10 maj 2016 Om allt är i sin ordning så är det ju en sjukt bra deal för den som har råd.. 🙁
DenGode Postat 10 maj 2016 Postat 10 maj 2016 Om allt inte är i sin ordning kan man få ner priset en hel del.
Bullerbyn Postat 10 maj 2016 Postat 10 maj 2016 Finns det inget kvitto så vettefan om det är så bra pris. Vem vet om den ens funkar som den ska. Det där med oöppnad kartong ska man aldrig vara så säker på.
everlastingrecords Postat 10 maj 2016 Trådstartare Postat 10 maj 2016 Oavsett är den tydligen såld nu.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.