fahlan (oregistrerad) Postat 22 april 2005 Dela Postat 22 april 2005 Yaw! Jag reggar mig för att fråga er andra om musikprylar, och eftersom jag försöker lära mig att sjunga är det mest högtalare, förstärkare o effekter det handlar om. Har jobbat lite med cubase och reason men började med digital orchestrator plus och en midisynt. Det var tider det. Jag gör bättre musik med snugge under läppen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wicked_s Postat 22 april 2005 Dela Postat 22 april 2005 (redigerat) Välkommen till klubben, gör också bättre musik med något under läppen. Redigerat 22 april 2005 av wicked_s Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 22 april 2005 Dela Postat 22 april 2005 Jasså är det där all inspiration kommer ifrån, från allt gift folk stoppar in under läppen. Jag får nog också börja ta en "Snugge" ibland 🙂 Välkommen! The Mr 🙂 ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 22 april 2005 Dela Postat 22 april 2005 ..Så med en hel dosa under läppen blir det en hit? 🙂 Välkommen hit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 22 april 2005 Dela Postat 22 april 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 22 april 2005 Dela Postat 22 april 2005 Välkommen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zando Postat 22 april 2005 Dela Postat 22 april 2005 Hej hej 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 22 april 2005 Dela Postat 22 april 2005 Whälkommen! (Nu förstår jag varför det låter så erbarmligt när jag spelar 😕 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 april 2005 Dela Postat 22 april 2005 Tjennah!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 22 april 2005 Dela Postat 22 april 2005 Tjenare. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 22 april 2005 Dela Postat 22 april 2005 Hej hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 22 april 2005 Dela Postat 22 april 2005 Välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.