Paulaner Postat 21 april 2016 Postat 21 april 2016 Hej, jag har det senaste haft lite tid över så jag knåpade ihop första låten på ca ett halvår. Skulle gärna vilja veta vad ni anser om den. Har lyssnat för länge på den nu och efter ett tag hör man ju inte bristerna längre. Gärna konstruktiv kritik om vad ni tycker om melodi, uppbyggnad och mixning. Sen gärna om ni tycker den är tråkig/okreativ eller liknande. https://soundcloud.com/paulane-2/sphere
Henric Svensson Postat 21 april 2016 Postat 21 april 2016 Låter bra tycker jag, hittar inget som stör mej i ljudbilden, låter modernt och fräscht! Själva kompositionen som sådan hade ju mått bra av lite vokala inslag blir lite enformigt utan sång kan jag tycka! Mvh Henric
Paulaner Postat 24 april 2016 Trådstartare Postat 24 april 2016 Okej, har tänkt samma sak. Får försöka få tag i en sångare då🙂
Cathrine Postat 24 april 2016 Postat 24 april 2016 Håller mer föregående talare/skribent. Låter bra. Det som slår mig är att leaden låter lite långt bak. Jag skulle antingen layera upp den, eller som redan föreslaget, att lägga på sång.
Paulaner Postat 27 april 2016 Trådstartare Postat 27 april 2016 Syftar du på leadern i början eller i refrängen?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.