Martin Lennartsson Postat 19 april 2016 Postat 19 april 2016 Har en Yamaha 01v96 och en Alesis IOdock II till en iPad som jag vill spela in en helkväll med bandet. Jag vill kunna ändra ljudinställningar på mixern (ex högre bastrumma, lägre piano etc) UTAN att behöva påverka ljudet som går ut i PA:t. Är detta möjligt? Vilka utgångar från mixern ska jag använda? Tack så länge Mvh Martin
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 19 april 2016 Postat 19 april 2016 (redigerat) Kan mixern skicka kanalerna över USB till io docken och programmet i io docken klarar att hantera alla kanaler så borde det vara möjligt. Dessvärre tycker jag att det ser ut som att io docken bara kan ta input via xlr eller tele och då på två kanaler endast. Men du behöver nog kolla upp detta noga själv då jag bara tittat ganska snabbt och inte känner till dom exakta funktionerna på dina grejor. Lycka till Redigerat 19 april 2016 av Burnin Sven
SixString (oregistrerad) Postat 19 april 2016 Postat 19 april 2016 Då får du nog offra aux'ar, en för mono eller två för stereo. Då har ni 2 auxar kvar till monitorer på scenen.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.