Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Om du kollar på vilket datum artikeln om sennheisers "nya" pekande element publicerades så kanske du förstår....

Notera att jag satte citationstecken vid "nya" istället för "pekande". :rolleyes:

Postat
Om du kollar på vilket datum artikeln om sennheisers "nya" pekande element publicerades så kanske du förstår....

Notera att jag satte citationstecken vid "nya" istället för "pekande". :rolleyes:

Jo jag är medveten om det. Men det spelar ju ingen roll. Det är ju lika fräckt för det 😏

Postat

Absolut! det är skithäftigt att det går att göra. Men det var inte direkt några nyheter när farsan är prenumerant på illustrerad vetenskap (och jag snor tidningarna när han är klar med dem)... därav mitt bristande intresse. :rolleyes:

Postat
Absolut! det är skithäftigt att det går att göra. Men det var inte direkt några nyheter när farsan är prenumerant på illustrerad vetenskap (och jag snor tidningarna när han är klar med dem)... därav mitt bristande intresse. :rolleyes:

Haha okej då förstår jag =). Undrar bara hur det har utvecklats sen dess?

Postat

Förhoppningsvis kommer ljudkvaliteten utökas radikalt, och tänk er då vilket djävla surround man skulle kunna fixa! ...

Men tills man uppnår fullgod ljudkvalitet är det tyvärr ganska ointressant för oss i studion...

Postat
Förhoppningsvis kommer ljudkvaliteten utökas radikalt, och tänk er då vilket djävla surround man skulle kunna fixa! ...

Men tills man uppnår fullgod ljudkvalitet är det tyvärr ganska ointressant för oss i studion...

Jo det är sant. Men tänk också på att slippa lurar och läckage vid inspelning av tex sång.

Det vore ganska småskojj det också =). 😄

denton (oregistrerad)
Postat

När jag pluggade ljudteknik så hade vi en galan lärare som gjorde ett expriment med oss där vi hörde ljud genom en gnista mellan en massa spikar. Det var som 2 plattor på ca 1x1 meter fulla med spikar med ca 3 cm mellanrum och plus till den ena och minus till den andra sen förstärkte han upp signalen något enormt(massor av ström) då blev det gistor mellan spikarna och då hörde man musik, inte specielt högt och ganska basfattigt men hel klart.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.