morphex Postat 2 april 2016 Postat 2 april 2016 Heisann. đ Jeg har denne lĂ„ten https://soundcloud.com/morten-w-petersen/as-i-walk-2017?in=morten-w-petersen/sets/original-songs-demos Som jeg er ganske fornĂžyd med. Etter litt kritikk sĂ„ la jeg pĂ„ ny vokal og dempet trommene litt, og nĂ„ kan jeg ha pĂ„ den i bakgrunnen og den er ikke irriterende, og ellers fengende og fin Ă„ hĂžre pĂ„. Det jeg tenkte var at jeg skulle lage en fil og sĂ„ gjĂžre den tilgjengelig for nedlasting, og da mĂ„ den vel mastres for at den skal hĂžres bra ut pĂ„ forskjellige mediasystemer. Er det noen som har tips til mastring som man kan gjĂžre selv? Jeg fant http://jamin.sourceforge.net/ og den ser jo grei ut, er det noe annet man kan bruke som gir et bra resultat og ikke koster penger? Mvh, Morten
StamgÀst Postat 2 april 2016 Postat 2 april 2016 Förutom mastering, kanske du borde kolla pÄ timingen lite. Och sÄngen lÄter inte riktigt, riktigt i mixen sÄ att sÀga. MÄste allt ligga i mitten? Det finns stereo numera?
morphex Postat 2 april 2016 TrÄdstartare Postat 2 april 2016 Förutom mastering, kanske du borde kolla pÄ timingen lite. Och sÄngen lÄter inte riktigt, riktigt i mixen sÄ att sÀga. MÄste allt ligga i mitten? Det finns stereo numera? Hm, OK. Jeg kan jo prÞve meg fram og endre timingen her og der, men jeg kan ikke si at jeg hÞrer noe "feil" der. Er det kanskje trommingen som gjÞr at du synes det? Ja, du kan ha et poeng med stereo, jeg kan prÞve meg litt frem der ogsÄ, hvis jeg finner noe som hÞres bedre ut kan jeg jo bruke det i steden.
StamgÀst Postat 2 april 2016 Postat 2 april 2016 Tycker det lÄter lite allmÀnt slirigt bara. Bredda en del ljud vore inte fel.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.