Jump to content
Annons

Ebay.se


ChrioN

Recommended Posts

Annons

Bravo. Död åt Tradera! Allt jag köpt därifrån har varit illegala counterfeit-dvd. Snacka om att känna sig lurad efter ha pröjsat 149.- för Pink Floyd-dokumetären Dark Side of the Moon bara för att upptäcka att den stank amatörlack och var en illegal "Eastern Europe Manufuacturing".

Och allt jag själv bjöd ut förblev osålt så jag var tvungen att betala för att inte lyckats sälja. Nae...död åt Tradera! :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bravo. Död åt Tradera! Allt jag köpt därifrån har varit illegala counterfeit-dvd. Snacka om att känna sig lurad efter ha pröjsat 149.- för Pink Floyd-dokumetären Dark Side of the Moon bara för att upptäcka att den stank amatörlack och var en illegal "Eastern Europe Manufuacturing".

Och allt jag själv bjöd ut förblev osålt så jag var tvungen att betala för att inte lyckats sälja. Nae...död åt Tradera! 😆

Det brukar man kunna lista ut genom att kolla på regionen ibland. Alla illegala kopior är nästan jämt av region 0, alltså, de funkar över hela världen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bravo. Död åt Tradera! Allt jag köpt därifrån har varit illegala counterfeit-dvd. Snacka om att känna sig lurad efter ha pröjsat 149.- för Pink Floyd-dokumetären Dark Side of the Moon bara för att upptäcka att den stank amatörlack och var en illegal "Eastern Europe Manufuacturing".

Och allt jag själv bjöd ut förblev osålt så jag var tvungen att betala för att inte lyckats sälja. Nae...död åt Tradera! 😆

Det brukar man kunna lista ut genom att kolla på regionen ibland. Alla illegala kopior är nästan jämt av region 0, alltså, de funkar över hela världen.

Aha, okay, fast jag tror inte att det stod angivet. Dessutom är det inte tillåtet att sälja exempelvis region 1-plattor på tradera men det görs hela tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bravo. Död åt Tradera! Allt jag köpt därifrån har varit illegala counterfeit-dvd. Snacka om att känna sig lurad efter ha pröjsat 149.- för Pink Floyd-dokumetären Dark Side of the Moon bara för att upptäcka att den stank amatörlack och var en illegal "Eastern Europe Manufuacturing".

Och allt jag själv bjöd ut förblev osålt så jag var tvungen att betala för att inte lyckats sälja. Nae...död åt Tradera! 😆

Det brukar man kunna lista ut genom att kolla på regionen ibland. Alla illegala kopior är nästan jämt av region 0, alltså, de funkar över hela världen.

Aha, okay, fast jag tror inte att det stod angivet. Dessutom är det inte tillåtet att sälja exempelvis region 1-plattor på tradera men det görs hela tiden.

Det där med att det är olagligt med region 1 är stört. Lite miniryssland igen. 😉

Eller det kanske är någon vital del av det som jag har missat?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...