Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Den var helt ok, om än lite färglös, bokstavligt talat. Jag förstår mig inte på detta med att köpa spår. Ska man betala eller är dom gratis, men det kanske beror på mig.

Sedan kanske det vore mer intressant med lite fler bilder på dig och eventuellt band, studion i all ära.

Insåg inte att länken låg i signaturen så jag fick klippa och klistra lite där.

Postat

Är det bättre om jag släpper låtar gratis? Får tänka på det...

Nej ingen studiotid säljes.

Bilder... mm, får fixa mer bilder på mig då..

Ok, tackar för input.

Postat

Jag vet inte om låtarna ska släppas gratis eller inte. Hur många har du sålt hittills? Det går ju att lyssna på låtarna gratis och det räcker för mig.

Postat

Den Gode, hur hade du gjort? Eller hur gör du eller ni andra?

Tacksam för all input

Tacksam för all input

Postat

Tacksam för all input������

Tacksam för all input������

Inte den blekaste. Frågan skulle väl vara om det fanns någon utsikt att jag skulle få folk att betala.

Postat

Det var dålig respons. Om detta med att ta betalt eller inte är en viktig/knepig fråga kanske du kunde lägga upp en tråd om just det. Hur gör folk? Hur tycker de att man ska göra, och varför.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.