william Postat 16 mars 2016 Postat 16 mars 2016 Hej! Jag jobbar med ljudinstallationer och söker en ljudingenjör som arbetar med ljudtransduktorer eller i alla fall som bygger högtalare. Jag hittar ingenting alls på nätet! tacksam för hjälp Robin
pme (oregistrerad) Postat 16 mars 2016 Postat 16 mars 2016 Jag skulle nog höra med någon som säljer delar om de vet om någon. Rimligen bör en sådan person köpa en del element. Så kolla med tex hifi-kit som i alla fall för hade ganska mycket sånt och idag verkar ha ett ganska bra utbud av element. Större konsult företag typ Sigma, Prevas eller ÅF har nog ljudingenjörer.
william Postat 17 mars 2016 Trådstartare Postat 17 mars 2016 Jag skulle nog höra med någon som säljer delar om de vet om någon. Rimligen bör en sådan person köpa en del element. Så kolla med tex hifi-kit som i alla fall för hade ganska mycket sånt och idag verkar ha ett ganska bra utbud av element. Större konsult företag typ Sigma, Prevas eller ÅF har nog ljudingenjörer. Tack pme. Jag kollar med dem 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.