Björn Olsberg Postat 14 mars 2016 Postat 14 mars 2016 http://www.svt.se/kultur/rockbandet-kent-tackar-for-sig-i-ny-mystisk-video
DionHarris Postat 14 mars 2016 Postat 14 mars 2016 Jag har, som vanligt, aldrig förstått grejen med Kent.
Die Hard (oregistrerad) Postat 14 mars 2016 Postat 14 mars 2016 Aldrig gillat men efter 26 år kan det vara läge att lägga av
Die Hard (oregistrerad) Postat 14 mars 2016 Postat 14 mars 2016 Pretentiös smörja. Till skillnad mot Steely Dan?
Den Gode Postat 14 mars 2016 Postat 14 mars 2016 Till skillnad mot Steely Dan? Jag trodde vi hade lagt ner stridsyxan?
Die Hard (oregistrerad) Postat 14 mars 2016 Postat 14 mars 2016 Jag trodde vi hade lagt ner stridsyxan? Har inget med det att göra. Steely Dan är pretentiös smörja för mig precis som Kent är det för dig.
Martin Postat 14 mars 2016 Postat 14 mars 2016 Mm och båda kent och steely dan är smörja för mig!!!! ITS ON
KillwithSkill Postat 15 mars 2016 Postat 15 mars 2016 Jag har inte hört ett enda ord Jocke Berg har ylat genom åren... Sjunger som om han hade en strumpa i käften, heroinist-artikullerar... -Mff bf mbfn Zzzzzz Nmmn
Jayway Postat 15 mars 2016 Postat 15 mars 2016 Jag har aldrig varit jätteinne på Kent, men måste säga att de har gjort flera riktigt bra poplåtar, och (framför allt) texter som sticker ut.
Drake Postat 15 mars 2016 Postat 15 mars 2016 Ja usch de är ju typ så allvarliga och så, typ. Sånt hatar jag. Typ. Och texterna är skitkonstiga ju. Inte alls som vanliga texter. Nä usch fan.
vmbr Postat 15 mars 2016 Postat 15 mars 2016 Klart att Kent inte går hem på det här forumet när majoriteten lyssnar på gubbrock eller edm. Jag gick på gymnasiet när de släppte Vapen&Ammunition och Du, jag & döden. De var jävligt stora bland ungdomar och helt klart ett av de största banden inom populärmusiken. De gick även hem hos vuxna, vilket i sig är ganska unikt då band sällan lyckas imponera på både15-20 och 40+. Lyssnar inte på kent idag, men likväl tråkigt när ett av Sveriges största och mest framgångsrika band lägger ner. 1
Drake Postat 15 mars 2016 Postat 15 mars 2016 Klart att Kent inte går hem på det här forumet när majoriteten lyssnar på gubbrock eller edm. Jag gick på gymnasiet när de släppte Vapen&Ammunition och Du, jag & döden. De var jävligt stora bland ungdomar och helt klart ett av de största banden inom populärmusiken. De gick även hem hos vuxna, vilket i sig är ganska unikt då band sällan lyckas imponera på både15-20 och 40+. Lyssnar inte på kent idag, men likväl tråkigt när ett av Sveriges största och mest framgångsrika band lägger ner. Fast de är jävligt prättanschösa.
vmbr Postat 15 mars 2016 Postat 15 mars 2016 Fast de är jävligt prättanschösa. Uppenbarligen ett smart och vinnande koncept i deras fall. 1
Drake Postat 15 mars 2016 Postat 15 mars 2016 Uppenbarligen ett smart och vinnande koncept i deras fall. Jag är med dig 🙂
D Vibe Postat 19 mars 2016 Postat 19 mars 2016 (redigerat) Jag sörjer. Inte skitmycket. Men lite sådär lagom. Deras musik har iaf betytt mycket för mig. Tyvärr fick vi inte tag i några konsertbiljetter. Redigerat 19 mars 2016 av D Vibe
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.