Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Die Hard (oregistrerad)
Postat

Aldrig gillat men efter 26 år kan det vara läge att lägga av

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Pretentiös smörja.

Till skillnad mot Steely Dan?

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Jag trodde vi hade lagt ner stridsyxan?

Har inget med det att göra. Steely Dan är pretentiös smörja för mig precis som Kent är det för dig.

Postat

Jag har aldrig varit jätteinne på Kent, men måste säga att de har gjort flera riktigt bra poplåtar, och (framför allt) texter som sticker ut.

Postat

Ja usch de är ju typ så allvarliga och så, typ. Sånt hatar jag. Typ. Och texterna är skitkonstiga ju. Inte alls som vanliga texter. Nä usch fan.

Postat

Klart att Kent inte går hem på det här forumet när majoriteten lyssnar på gubbrock eller edm.

Jag gick på gymnasiet när de släppte Vapen&Ammunition och Du, jag & döden. De var jävligt stora bland ungdomar och helt klart ett av de största banden inom populärmusiken. De gick även hem hos vuxna, vilket i sig är ganska unikt då band sällan lyckas imponera på både15-20 och 40+.

Lyssnar inte på kent idag, men likväl tråkigt när ett av Sveriges största och mest framgångsrika band lägger ner.

• Gilla 1
Postat

Klart att Kent inte går hem på det här forumet när majoriteten lyssnar på gubbrock eller edm.

Jag gick på gymnasiet när de släppte Vapen&Ammunition och Du, jag & döden. De var jävligt stora bland ungdomar och helt klart ett av de största banden inom populärmusiken. De gick även hem hos vuxna, vilket i sig är ganska unikt då band sällan lyckas imponera på både15-20 och 40+.

Lyssnar inte på kent idag, men likväl tråkigt när ett av Sveriges största och mest framgångsrika band lägger ner.

Fast de är jävligt prättanschösa.

Postat (redigerat)

Jag sörjer. Inte skitmycket. Men lite sådär lagom.

Deras musik har iaf betytt mycket för mig.

Tyvärr fick vi inte tag i några konsertbiljetter.

Redigerat av D Vibe

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.