tordA Postat 15 mars 2004 Postat 15 mars 2004 wow, kan man ragga Damer här ? vänta lite, jag måste kamma mig....... ......... ....... ......... YES klar, nu ska vi se om jag kommer ihåg hur man gör.... äh.... jag får ringa mina söner... kommer strax... 🙂
insolitus Postat 15 mars 2004 Postat 15 mars 2004 " Studioakademien i runda ordssamtal, Snille och Smisk " 🙂 Jag tror att begreppet "Trams" kommer från GammelGrekiskans uttryck för "Ogenomtänkta Visdomsord" vilket annamades av dom gamla Rommarna i sina Forumdiskussioner. och för att samla allt komprimerat till Visdom så kan det vara bäst att göra som Jänkarna brukar säga: FAQ them 😄 Hahaha!!! 😆 Rockfart, är du hemlig medlem av Varanteatern eller är du lite knasig på annat sätt? 😄
tordA Postat 15 mars 2004 Postat 15 mars 2004 Tack, knasig till husbehov bara.... (vem fasen har inte behov av ett hus) 😛
hammagrella Postat 16 mars 2004 Postat 16 mars 2004 Det bästa med det här ämnet är att det aldrig är uttömt, titta bara på det här inlägget.... 😛
tordA Postat 16 mars 2004 Postat 16 mars 2004 (redigerat) Det bästa med det här ämnet är att det aldrig är uttömt, titta bara på det här inlägget.... 😛 yepp det är inte bara Sill som blir inlagt Redigerat 16 mars 2004 av Rockfart
®offe Postat 17 mars 2004 Postat 17 mars 2004 (redigerat) Ber om ursäkt, 🙂 nu tappade jag tråden.....eh....vad var det vi pratade om...någon? 🙂 Edit: Drömmen om Edit ja....med Trams Dance hette'rom väl? Redigerat 17 mars 2004 av ®offe
insolitus Postat 26 mars 2004 Postat 26 mars 2004 Då ordinerar jag två glas whiskey så här på fredagskvällen! 🙂
tordA Postat 26 mars 2004 Postat 26 mars 2004 Då ordinerar jag två glas whiskey så här på fredagskvällen! 🙁 TACK jag visste det var något jag hade missat 🙂 en för varje ben, annars blir man halt 🙂
Pluffo Postat 10 november 2004 Trådstartare Postat 10 november 2004 Men allvarligt talat alltså.... Är det inte roligt att återuppliva gamla utdöda trådar? 😆
insolitus Postat 11 november 2004 Postat 11 november 2004 Ja, vi får starta upp den här tramstråden igen! Bra initiativ Rockfart! 🙂
Tokas Postat 11 november 2004 Postat 11 november 2004 Ja, vi får starta upp den här tramstråden igen!Bra initiativ Rockfart! 😳 Rockfart? Var det inte Pluffo som startade upp den på nytt? 😏
hammagrella Postat 11 november 2004 Postat 11 november 2004 (redigerat) Tycker nog den här tråden är en av dom mer sansade om man jämför. Numera blir man ju kastad mellan mumintroll, Robert Prytz, muffins och smileys-presenter bara man går in och ställer en enkel fråga om Cubase... 😏 Edit: ...vilket inte är fy skam! 😳 Redigerat 11 november 2004 av hammagrella
Pluffo Postat 11 november 2004 Trådstartare Postat 11 november 2004 Ja, vi får starta upp den här tramstråden igen!Bra initiativ Rockfart! 😉 Rockfart? Var det inte Pluffo som startade upp den på nytt? 😳 Jo visst sjutton var det jag. Men nu ska vi inte peka finger 😏 Roade mig häromdan med att sitta och titta igenom alla gamla trådar som jag har startat och beslutade mig för att återuppliva några stycken också. Prova själva vetja.... Roligare än att titta på Nanny.
insolitus Postat 11 november 2004 Postat 11 november 2004 Ja, vi får starta upp den här tramstråden igen!Bra initiativ Rockfart! 🙂 Rockfart? Var det inte Pluffo som startade upp den på nytt? 😎 Ursäkta...jag går och ställer mig i skamvrån... 😉 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.