suprapappa Postat 7 mars 2016 Postat 7 mars 2016 Hej! I Cubase 5 gick det att markera ett eller flera event i projektfönstret och sedan välja en färg från en palett. Jag kan inte hitta det i Cubase 8....jag har hittat hur jag ger ett helt spår en given färg men jag vill som sagt kunna markera ett enskilt event på spåret. Tack
laban1 Postat 7 mars 2016 Postat 7 mars 2016 Manual C8 sök på "Event Color" => sid 1031: 1.In the Project window, do one of the following: •To change the color of an event or part, select it. •To change the color of a track, select the track and deselect all its events or parts. 2.On the toolbar, select the Color tool, click again, and select a color from the pop-up menu. Verkar hyfsat enkelt?
suprapappa Postat 8 mars 2016 Trådstartare Postat 8 mars 2016 Tack laban1! Jag såg färgpytsen igår men lyckades inte få upp ngn palett men ska försöka igen 🙂
magnus83 Postat 8 mars 2016 Postat 8 mars 2016 Själv målade jag på skärmen. Fan va korkat inser jag nu så här i efterhand.... ;-) Själv målade jag på skärmen. Fan va korkat inser jag nu så här i efterhand.... ;-)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.