Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag har likt många andra varit på väg att ge upp. Men min senaste låt, låter faktiskt helt ok.

Har kommit en bra bit på mixväg så att säga. Jag vill delvis tacka er på forumet.

Men, lyssna gärna och säg vad du tycker.

Låten i fråga är: Try my shoes, och finns på länken.

https://nikkdust.bandcamp.com/

Annons
Postat

Snygg låt o mix. Jag skulle ändå velat ha anings starkare sång, o kanske lite mindre av high mid på sången. Sångreverbet var inte superbra det heller. Nu är jag förkyld o örinflammerad i ena örat så...

Sen är det väl så att man alltid kan hitta nåt man skulle vilja ändrå även om det värsta ljudet med Pink Floyd eller vad som helst. O ingen tycker lika.

Postat

Låter bra. Nivåerna är bra NÄSTAN. Sången ska nog upp lite på reffen. Körerna är lika höga eller nästan högre. Basen låter lite ostämd på nåt ställe, går att fixa med nåt pitchprogram om man vill. Du kan automatisera sången så att man inte retar sig på att den försvinner lite. Grymt jobbat. Snygg virvel asså.

Postat

Oj, ärligt talat så väntade jag mig inte så bra respons här.

Men, jag bugar och bockar. Virveln är inspelad med en t-shirt på 😉

Än en gång stort tack för input.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.