GĂ€st Postat 28 februari 2016 Postat 28 februari 2016 (redigerat) Hejsan đ Jag Ă€r ute efter ett delningsfilter till min PA rigg och har ett tag kollat pĂ„ Behringer CX3400, ett simpelt prisvĂ€rt filter som gör grovgörat vekar det som, kostar runt 1100kr. Jag har nu fĂ„tt erbjudande om ett begagnat DBX driverrave PA, första generationen eller? varken PA+ eller PA 2 utan bara "PA" för cirka 1000kr. (utan mic obs) Hur lĂ„ter detta DBX driverrack jĂ€mfört med behringers cx3400 filter tror ni? FĂ„r jag nĂ„gra speciella fördelar med ett driverack eller Ă€r det bara krĂ„ngliga att stĂ€lla in? LĂ€st att driverack PA2 har en helt annan processor och lĂ„ter bĂ€ttre Ă€n sina lillebröder, kanske ska man nöja sig med behringer och isĂ„fall köpa ett PA2 nĂ€r ett bra erbjudande dyker upp? Jag ska egentligen bara ha det till att dela aktivt 2vĂ€gs, extra funktioner utöver Ă€r nog överflödiga för mig. NödvĂ€ndiga funktioner som lowcut 25hz finns ju pĂ„ behringert. Riggen Ă€r: 2x Hk audio premium pro 15" toppar 2x Hk audio premium pro 18" basar T.amp 2400 mk-x steg till basarna Denon POA 2400 hifi steg till topparna (kommer bytas ut mot ett qsc gx7) Integra dtr 70.1 förstĂ€rkare dĂ€r jag anvĂ€nder förstegen pĂ„. MVH! Redigerat 28 februari 2016 av GĂ€st
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.