Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Mitt band God Mother släppte precis en ny video från vår kommande slit EP tillsammans med Artemis. Släpps på 7" vinyl senare i vår.

Kolla in den här:

Inspelad och mixad av mig.

Annons
Postat

Såja, ris o ros. Rosen blir låten, den gillar jag!!! Energi och välljudande, aggressivt och välspelat. Men videon tilltalar inte mig riktigt. En "wall of effects", ett försök till någon form av psykedelisk upplevelse som inte riktigt går fram. En hoper effekter som gömmer bandet jag skulle vilja se mer av. Nåja smaken är som räva, hårig och all in all är detta bra skit!

Postat

Såja, ris o ros. Rosen blir låten, den gillar jag!!! Energi och välljudande, aggressivt och välspelat. Men videon tilltalar inte mig riktigt. En "wall of effects", ett försök till någon form av psykedelisk upplevelse som inte riktigt går fram. En hoper effekter som gömmer bandet jag skulle vilja se mer av. Nåja smaken är som räva, hårig och all in all är detta bra skit!

Tack, kul att du gillar låten och mixen! Som du säger så är videon lite trippy och extrem som inte faller alla i smaken kanske, men så är ju musiken också hehe. Tack för lyssningen!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.