theunknown Postat 25 februari 2016 Postat 25 februari 2016 Mitt band God Mother släppte precis en ny video från vår kommande slit EP tillsammans med Artemis. Släpps på 7" vinyl senare i vår. Kolla in den här: Inspelad och mixad av mig.
Dark Of Light Postat 26 februari 2016 Postat 26 februari 2016 Såja, ris o ros. Rosen blir låten, den gillar jag!!! Energi och välljudande, aggressivt och välspelat. Men videon tilltalar inte mig riktigt. En "wall of effects", ett försök till någon form av psykedelisk upplevelse som inte riktigt går fram. En hoper effekter som gömmer bandet jag skulle vilja se mer av. Nåja smaken är som räva, hårig och all in all är detta bra skit!
theunknown Postat 26 februari 2016 Trådstartare Postat 26 februari 2016 Såja, ris o ros. Rosen blir låten, den gillar jag!!! Energi och välljudande, aggressivt och välspelat. Men videon tilltalar inte mig riktigt. En "wall of effects", ett försök till någon form av psykedelisk upplevelse som inte riktigt går fram. En hoper effekter som gömmer bandet jag skulle vilja se mer av. Nåja smaken är som räva, hårig och all in all är detta bra skit! Tack, kul att du gillar låten och mixen! Som du säger så är videon lite trippy och extrem som inte faller alla i smaken kanske, men så är ju musiken också hehe. Tack för lyssningen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.