Ken Kängström Postat 21 april 2005 Postat 21 april 2005 (redigerat) VARNING! PÅ EGEN RISK! Tanka hem RSN filen här. Spela en ton på Subtractorn och bypassa sedan Screamen. Håll i volymratten nu. Redigerat 21 april 2005 av addic59
Ken Kängström Postat 21 april 2005 Trådstartare Postat 21 april 2005 Klicketi-klicketi-klick 😳 Minst sagt! Eller wwooooooooooooooooooohhhhhh om man skippar bypassen. 😳
Pluffo Postat 21 april 2005 Postat 21 april 2005 Ok, nu till biten när någon förklarar vad som händer. ...
osiris Postat 21 april 2005 Postat 21 april 2005 Ok, nu till biten när någon förklarar vad som händer. ... Inget händer... Det låter... 😳
Ken Kängström Postat 21 april 2005 Trådstartare Postat 21 april 2005 Men kom igen nu va. Vill ju också ha en förklaring till vad som händer.
SLC-trax Postat 21 april 2005 Postat 21 april 2005 Du har ju kopplat fel så att du får rundgång, eftersom det inte är högtalare utan ettor o nollor så får du digital rundgång, och då är det ju rätt svårt att veta vad som kommer att hända om man inte själv har skrivit koden som hanterar ljudströmmarna inne i Reason.... Dvs, koppla inte så...
Ken Kängström Postat 21 april 2005 Trådstartare Postat 21 april 2005 (redigerat) Du har ju kopplat fel så att du får rundgång, eftersom det inte är högtalare utan ettor o nollor så får du digital rundgång, och då är det ju rätt svårt att veta vad som kommer att hända om man inte själv har skrivit koden som hanterar ljudströmmarna inne i Reason.... Dvs, koppla inte så... Haha jo jag vet vad jag har gjort. Gjorde deta med flit. Tyckte det va lite skojj att lyckas med detta i Reason. Redigerat 21 april 2005 av addic59
Sonnert Postat 21 april 2005 Postat 21 april 2005 lyckas man tygla rundgången kan man ju använda den som effekt. det har jag gjort i en gammal låt en gång
Ken Kängström Postat 21 april 2005 Trådstartare Postat 21 april 2005 lyckas man tygla rundgången kan man ju använda den som effekt. det har jag gjort i en gammal låt en gång Vore skojj att höra hur du bakade in det. Har du nåt klipp?
Ken Kängström Postat 22 april 2005 Trådstartare Postat 22 april 2005 Nån som listat ut hur det funkar än? 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.