Den Gode Postat 18 februari 2016 Postat 18 februari 2016 Den här avdelningen är nästan död, så jag tänkte jag skulle väcka liv i den med detta ämne. Vilken musik vill ni ska spelas på er begravning, och varför? Lägg gärna upp en länk så att man kan höra låten/musiken utan att behöva logga in någonstans. Den här låten av Steely Dan får man gärna spela på min begravning. Det är mitt favoritband, och jag tycker att låten är fantastiskt vacker.
Bocken Bruse (oregistrerad) Postat 2 mars 2016 Postat 2 mars 2016 Beror nog lite på vilket "humör" jag befinner mig i när jag lägger näsan i vädret men jag har några alternativ... The Beatles - Hey Jude Pink Floyd - The Great Gig In The Sky Led Zeppelin - Stairway To Heaven Jimi Hendrix - Hear My Train A Comin/Getting My Heart Back Together Again ELLER... Jussi Björling - O Helga Natt/Adams julsång
Den Gode Postat 13 mars 2016 Trådstartare Postat 13 mars 2016 ELLER... Jussi Björling - O Helga Natt/Adams julsång Om du dör vid jul?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.