JDW Postat 20 april 2005 Dela Postat 20 april 2005 Hej Jag är ny här mitt namn är Johnny Wiinblad och jag började först skriva musik för ca 3 år sedan o nu e jag 40 kom på att jag kan ju nog lite ändå och det e skit kul kan inte noter men spelar helt på Gehör fast med data åldern så e det ju enklare man behöver ju inte minnas allt det finns ju MIDI ett helt fantastiskt sätt stt skriva musik med lyssna gärna på lite av det som jag har gjort och lämna gärna en komentar följ länken bara http://www.soundclick.com/bands/2/jdwmusic.htm 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 20 april 2005 Dela Postat 20 april 2005 Välkommen =). Vill nån flytta tråden till "medlemspresentationer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 20 april 2005 Dela Postat 20 april 2005 Tjena! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JDW Postat 20 april 2005 Trådstartare Dela Postat 20 april 2005 Hej Grabbar och tack för ett varmt mottagande 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 20 april 2005 Dela Postat 20 april 2005 Hej Grabbar och tack för ett varmt mottagande 😮 anytime 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 20 april 2005 Dela Postat 20 april 2005 Välkommen 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 20 april 2005 Dela Postat 20 april 2005 Hej! Kunde tyvärr inte följa länken. Väl där tryckte jag "hi-fi", real player dök upp, men ingen "Play-knapp" kunde tryckas in på den. Den var "grålagd". :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 20 april 2005 Dela Postat 20 april 2005 (redigerat) Hej Jag är ny här mitt namn är Johnny Wiinblad och jag började först skriva musik för ca 3 år sedan o nu e jag 40 kom på att jag kan ju nog lite ändå och det e skit kul kan inte noter men spelar helt på Gehör fast med data åldern så e det ju enklare man behöver ju inte minnas allt det finns ju MIDI ett helt fantastiskt sätt stt skriva musik med lyssna gärna på lite av det som jag har gjort och lämna gärna en komentar följ länken bara http://www.soundclick.com/bands/2/jdwmusic.htm 😄 Ja, visst är det skönt med MIDI! Ett helt fantastiskt sätt att skriva musik med! Men det där med interpunktion? Kul att du kör, du är rätt duktig för att bara ha skrivit musik i 3 år. Saxat från Johnnys soundclicksida; This is an verry old recording and the sound quality is not the best and its been remix by Dj Anyone like to add lyrics and vocals to this track and re-record it please let me know Kan nån ringa PAZ? Redigerat 20 april 2005 av Danny Cort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JDW Postat 21 april 2005 Trådstartare Dela Postat 21 april 2005 Hej! Kunde tyvärr inte följa länken. Väl där tryckte jag "hi-fi", real player dök upp, men ingen "Play-knapp" kunde tryckas in på den. Den var "grålagd". :musik Hej vet ej varför du inte kan lyssna ???????? jag har inga problem med det fast jag har win-mediaspelaren som startar 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JDW Postat 21 april 2005 Trådstartare Dela Postat 21 april 2005 (redigerat) Hej Jag är ny här mitt namn är Johnny Wiinblad och jag började först skriva musik för ca 3 år sedan o nu e jag 40 kom på att jag kan ju nog lite ändå och det e skit kul kan inte noter men spelar helt på Gehör fast med data åldern så e det ju enklare man behöver ju inte minnas allt det finns ju MIDI ett helt fantastiskt sätt stt skriva musik med lyssna gärna på lite av det som jag har gjort och lämna gärna en komentar följ länken bara http://www.soundclick.com/bands/2/jdwmusic.htm 😳 Ja, visst är det skönt med MIDI! Ett helt fantastiskt sätt att skriva musik med! Men det där med interpunktion? Kul att du kör, du är rätt duktig för att bara ha skrivit musik i 3 år. Saxat från Johnnys soundclicksida; This is an verry old recording and the sound quality is not the best and its been remix by Dj Anyone like to add lyrics and vocals to this track and re-record it please let me know Kan nån ringa PAZ? Hej Ja visst det e skit kul med MIDI Tackar ca 3 år har jag skrivit inte riktigt men nästan jag har ju den turen att jag e född med ett bra Gehör i örat och det kommer från min pappa som kan spela allt tror jag¨ till och med säckpipa som han har uppträtt med i Danmark under flera år när han var aktiv PS:Vad e Interpunktion?????????????????? 😳 Redigerat 21 april 2005 av JDW Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peder Postat 21 april 2005 Dela Postat 21 april 2005 jag började först skriva musik för ca 3 år sedan o nu e jag 40 och det e skit kul. Jag spelar helt på Gehör fast med data åldern så e det ju enklare och MIDI är ett helt fantastiskt sätt att skriva musik på! Hej JDW! Fan vad glad man blir när man hört sånt... och mindre glad blev man ej heller när man lyssnade, bra 😳! och kan bli hur bra somhelst - närsomhelst! MVH Peder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JDW Postat 21 april 2005 Trådstartare Dela Postat 21 april 2005 jag började först skriva musik för ca 3 år sedan o nu e jag 40 och det e skit kul. Jag spelar helt på Gehör fast med data åldern så e det ju enklare och MIDI är ett helt fantastiskt sätt att skriva musik på! Hej JDW! Fan vad glad man blir när man hört sånt... och mindre glad blev man ej heller när man lyssnade, bra 😳! och kan bli hur bra somhelst - närsomhelst! MVH Peder Tack Peder fan va uppmuntrande med folk som dig 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peder Postat 21 april 2005 Dela Postat 21 april 2005 (redigerat) Hej JDW! jag började först skriva musik för ca 3 år sedan o nu e jag 40 och det e skit kul. Jag spelar helt på Gehör fast med data åldern så e det ju enklare och MIDI är ett helt fantastiskt sätt att skriva musik på! Fan vad glad man blir när man hört sånt... och mindre glad blev man ej heller när man lyssnade, bra 😆! och kan bli hur bra somhelst - närsomhelst! Tack Peder fan va uppmuntrande med folk som dig 🙂 Varsågod! Jag vill ha en fortsättning på de första 47 sekunderna på "U are not alone" (Är det du som sjunger?) - skitbra 😄! Därefter (0:47 och framåt) , mindre bra! Mvh Peder Redigerat 21 april 2005 av Peder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JDW Postat 21 april 2005 Trådstartare Dela Postat 21 april 2005 Hej JDW! jag började först skriva musik för ca 3 år sedan o nu e jag 40 och det e skit kul. Jag spelar helt på Gehör fast med data åldern så e det ju enklare och MIDI är ett helt fantastiskt sätt att skriva musik på! Fan vad glad man blir när man hört sånt... och mindre glad blev man ej heller när man lyssnade, bra 😄! och kan bli hur bra somhelst - närsomhelst! Tack Peder fan va uppmuntrande med folk som dig 🙂 Varsågod! Jag vill ha en fortsättning på de första 47 sekunderna på "U are not alone" (Är det du som sjunger?) - skitbra 🙁! Därefter (0:47 och framåt) , mindre bra! Mvh Peder haha oki men den e ju bara gjord med färdiga samplingar inget kul tycker jag roligare att skriva själv 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 21 april 2005 Dela Postat 21 april 2005 (redigerat) Hej Jag är ny här mitt namn är Johnny Wiinblad och jag började först skriva musik för ca 3 år sedan o nu e jag 40 kom på att jag kan ju nog lite ändå och det e skit kul kan inte noter men spelar helt på Gehör fast med data åldern så e det ju enklare man behöver ju inte minnas allt det finns ju MIDI ett helt fantastiskt sätt stt skriva musik med lyssna gärna på lite av det som jag har gjort och lämna gärna en komentar följ länken bara http://www.soundclick.com/bands/2/jdwmusic.htm 😄 Ja, visst är det skönt med MIDI! Ett helt fantastiskt sätt att skriva musik med! Men det där med interpunktion? Kul att du kör, du är rätt duktig för att bara ha skrivit musik i 3 år. Saxat från Johnnys soundclicksida; This is an verry old recording and the sound quality is not the best and its been remix by Dj Anyone like to add lyrics and vocals to this track and re-record it please let me know Kan nån ringa PAZ? Hej Ja visst det e skit kul med MIDI Tackar ca 3 år har jag skrivit inte riktigt men nästan jag har ju den turen att jag e född med ett bra Gehör i örat och det kommer från min pappa som kan spela allt tror jag¨ till och med säckpipa som han har uppträtt med i Danmark under flera år när han var aktiv PS:Vad e Interpunktion?????????????????? 😳 Äh. Det ÄR ju PAZ som är tillbaks! "till och med säckpipa" Nu är den här dagen räddad. Redigerat 21 april 2005 av Danny Cort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JDW Postat 21 april 2005 Trådstartare Dela Postat 21 april 2005 Hej Saxat från Johnnys soundclicksida; This is an verry old recording and the sound quality is not the best and its been remix by Dj Anyone like to add lyrics and vocals to this track and re-record it please let me know Kan nån ringa PAZ? Hej Ja visst det e skit kul med MIDI Tackar ca 3 år har jag skrivit inte riktigt men nästan jag har ju den turen att jag e född med ett bra Gehör i örat och det kommer från min pappa som kan spela allt tror jag¨ till och med säckpipa som han har uppträtt med i Danmark under flera år när han var aktiv PS:Vad e Interpunktion?????????????????? 😄 Äh. Det ÄR ju PAZ som är tillbaks! "till och med säckpipa" Nu är den här dagen räddad. Vem E PAZ???????+ JAG menar du?? eller vad?? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 21 april 2005 Dela Postat 21 april 2005 Välkommen. 😄 Jag flyttar tråden till sin rätta plats... =P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JDW Postat 21 april 2005 Trådstartare Dela Postat 21 april 2005 Välkommen. 😳 Jag flyttar tråden till sin rätta plats... =P Tackar 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 21 april 2005 Dela Postat 21 april 2005 Välkommen hit till oss! @ Danny Cort - 😛🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JDW Postat 21 april 2005 Trådstartare Dela Postat 21 april 2005 Välkommen hit till oss! @ Danny Cort - 😛🙂 TACK 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 22 april 2005 Dela Postat 22 april 2005 Välkommen till rövarkulan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 22 april 2005 Dela Postat 22 april 2005 Hej och välkommen! Med interpunktion menas skiljetecken. Jag tror Danny C tycker att det saknas :-) Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JDW Postat 22 april 2005 Trådstartare Dela Postat 22 april 2005 Hej och välkommen! Med interpunktion menas skiljetecken. Jag tror Danny C tycker att det saknas :-) Håkan men kan du förklara närmare vad det e bra för?? jag e lite långsam ibland hehe 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 22 april 2005 Dela Postat 22 april 2005 Whälkommen till detta illustra sällskap. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 22 april 2005 Dela Postat 22 april 2005 Willkommen, hoppas du kommer trivas här. 😕 Mvh / djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JDW Postat 22 april 2005 Trådstartare Dela Postat 22 april 2005 Tack Grabbar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 22 april 2005 Dela Postat 22 april 2005 Välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 22 april 2005 Dela Postat 22 april 2005 Trevligt att ha dig här... Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JDW Postat 23 april 2005 Trådstartare Dela Postat 23 april 2005 Kul att alla gillar nya medlemar i forumet känns jäkligt bra 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Hej och välkommen! Med interpunktion menas skiljetecken. Jag tror Danny C tycker att det saknas :-) Håkan men kan du förklara närmare vad det e bra för?? jag e lite långsam ibland hehe 😳 Hmmm, jag tror de flesta anser att meningarna man skriver blir lättare att läsa om man har för vana att sätta ut komma och punkt, samt att börja ny mening med stor bokstav. Säger jag som har för vana att skriva onödigt långa meningar ibland. 😉 Hoppas det är svar nog på din fråga. Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.