Neosus Postat 10 februari 2016 Postat 10 februari 2016 (redigerat) Hej alla glada!! Forumet är bitvis riktigt segt för mig. Ibland tar det lång tid att posta ett inlägg! Riktigt irriterande är det. Är det bara för mig som forumet är segt? Är det min dator och mitt internet som fuckar?? Eller är det fler som upplever forumet bitvis segt oxå? Jag bara undrar. Hare bra! Redigerat 7 april 2016 av Neosus
Anders F Postat 10 februari 2016 Postat 10 februari 2016 Hejsan Det är efter en flytt till annan server detta har inträffat. Det är felanmält och jobbas med och jag hoppas det ska vara ordnat så fort som möjligt. MVH Anders
Neosus Postat 10 februari 2016 Trådstartare Postat 10 februari 2016 Jo jag förstår att det blev något knas efter flytten! Men det verkar dröja innan felen är åtgärdade bra att veta att det är pågång iallafall. Den som väntar på något gott..
Dark Of Light Postat 10 februari 2016 Postat 10 februari 2016 Jah, det är segt för mig också (men det vet du ju). Det blir väl bättre som allt annat...
KillwithSkill Postat 13 februari 2016 Postat 13 februari 2016 oSegt nu så det är vällan fixat. Hehehe... jag kom precis in på sidan efter att ha väntat en minut, och får då se ditt inlägg. Lite kul! 🙂
tordA Postat 13 februari 2016 Postat 13 februari 2016 Hmmm, är det seg för "alla" andra så är det nog oKul 🤪
Den Gode Postat 13 februari 2016 Postat 13 februari 2016 Det går lite upp och ner, men det känns lite sådär när man lyckas sända samma inlägg tre gånger för att det inte går fram.
slejnard Postat 14 februari 2016 Postat 14 februari 2016 Jo lika segt som i internets barndom när man surfade via modem. Jag gick datortek -96 och då skulle en ladda ner en bild. Det tog fram till lunch från kl 9.00. Antar att det tar tid för att det ligger så mycket reklam på sidan? Och ad-blockern får gå på högvarv för att mota Olle i grind.
Dark Of Light Postat 14 februari 2016 Postat 14 februari 2016 Har provat utan min UBlock och det är inte någon skillnad. Det är vad det är, synd att det tar sådan tid att fixa bara. Samt ja, det blir ibland flera inlägg. Det ekar liksom ☺️
Micke H Postat 18 februari 2016 Postat 18 februari 2016 (redigerat) Jag har också dessa problem - forumet är bitvis segt och ibland när man postar ett inlägg postas det flera gånger istället, så du får samma inlägg flera gånger. Vilket förvisso är roande men kanske inte så praktiskt. xD EDITH: Om det hjälper felsökningen så får jag detta felmeddelande: Proxy Error The proxy server received an invalid response from an upstream server. The proxy server could not handle the request GET /topic/82187-den-allmanna-snacktraden-2011-del-1/page__st__1320. Reason: Error reading from remote server Additionally, a 502 Bad Gateway error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. Redigerat 18 februari 2016 av Micke H
Anders F Postat 18 februari 2016 Postat 18 februari 2016 Tack MickeH. Vidarbefodrar detta till de som har hand om driften! MVH Anders
slejnard Postat 9 mars 2016 Postat 9 mars 2016 Laddar fortfarande långsamt och det blir lätt dubbelposter!
MRS8 Postat 9 mars 2016 Postat 9 mars 2016 tycker det varit bättre de senaste dagarna, kanske bara tur ?
Die Hard (oregistrerad) Postat 9 mars 2016 Postat 9 mars 2016 Inte skrivit något på ett tag men sist så hade jag inga problem längre. Men det kanske går fram och tillbaka?
Micke H Postat 11 mars 2016 Postat 11 mars 2016 Tack MickeH. Vidarbefodrar detta till de som har hand om driften! MVH Anders Hej! Hur har det gått med detta? Det har gått över en månad sedan denna tråd startades och exakt samma problem kvarstår.
Anders F Postat 11 mars 2016 Postat 11 mars 2016 Hejsan Jag vet att man skickat till driften och felanmält, och att man har ökat kraften på servern. Men jag har rapporterat ännu en gång så får vi hoppas det löser sig snarast. Fortsätt säga till om det är segt med jämna mellanrum då det inte är alltid jag märker av det. MVH Anders 1
Neosus Postat 7 april 2016 Trådstartare Postat 7 april 2016 Det är fortfarande en del störningar med detta forum. Det tycks vara problematiskt att rätta till felen?
Micke H Postat 7 april 2016 Postat 7 april 2016 Jag tänkte bara posta mitt felmeddelande jag alldeles nyss fick i en tråd, om det kan vara till hjälp: Service Unavailable The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Jon Rinneby Postat 7 april 2016 Postat 7 april 2016 Forumet är under granskning och ska förhoppningsvis vara snabbare inom kort! mvh Jon
slejnard Postat 9 maj 2016 Postat 9 maj 2016 Forumet är under granskning och ska förhoppningsvis vara snabbare inom kort! mvh Jon Nu har det gått en månad. Är det nåt generalfel? Nånting gör att det segar. 😑
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.