Den Gode Postat 6 mars 2016 Trådstartare Postat 6 mars 2016 Tittar ni alltså på skiten ok hmmm Man blir ju tvungen för att hålla den här tråden igång.
Claes Holmerup Postat 6 mars 2016 Postat 6 mars 2016 Självklart! Att glo på det största musikeventet under året, tillhör ju allmänbildningen - och så gör de talrika katastroferna att man kan känna sig extra nöjd med de låtar man själv pillar ihop... 😉
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 6 mars 2016 Postat 6 mars 2016 Nja allmänbildning och mellon finns det inget likhetstecken mellan det är nog mera personliga preferenser när det gäller tv utbudet det handlar om. Och nu när alla i öst kompisröstar så är det till och meningslöst att slösa pengar på det. Enligt mig i alla fall. Men visst tycker jag det både är rättvist och lite coolt att låtar och musiktilar som förr inte kunde göra sig gällande överhuvudtaget numera kan ha en bra chans.
Claes Holmerup Postat 6 mars 2016 Postat 6 mars 2016 Alla (nåja - kanske inte alla, men många) gamla östländer anlitar svenska låtskrivare - och kompisröstar inte mer än vi gör mellan de nordiska länderna och andra grannländer. Det känns lite surrealistiskt ibland att lyssna på kommentatorerna vid den internationella finalen; "Jaha det var väl typiskt, där röstade förstås Vitryssland på Ukraina - jädrans kompisröstande." "Kom igen nu, Danmark - JAAAA Där satt 12:an till oss!" 😆
Dark Of Light Postat 8 mars 2016 Postat 8 mars 2016 (redigerat) Frans är i trubbel?? Å andra sidan klarade ju Kvinnaböske sig.... 😏 Enna länk till där man kan lyssna & jämföra... Redigerat 8 mars 2016 av Dark Of Light
Neosus Postat 12 mars 2016 Postat 12 mars 2016 Jag skulle tro att nån blir vinnare men de e bara va ja tror! 😑☺️😑😏😲😳😱😊
Dark Of Light Postat 12 mars 2016 Postat 12 mars 2016 Har trådens skapare, beskyddare och mentor DG somnat tro? 😕
Den Gode Postat 12 mars 2016 Trådstartare Postat 12 mars 2016 Nyvaken. Tycker Zias låt är rätt trist.
Dark Of Light Postat 12 mars 2016 Postat 12 mars 2016 (redigerat) Ja och äntligen lite roligt mellanspel! Hah, så på pricken med det fantasilösa sill, ägg och "nabbah" jämt. "Noomi Rapeass" & "Juicy Burger" ☺️ Redigerat 12 mars 2016 av Dark Of Light
Den Gode Postat 12 mars 2016 Trådstartare Postat 12 mars 2016 Bengtsson är också trist. Dessutom ser han ut att spela åt fel håll på munspelet. Molly låter mycket som det har gjort på senare år. Inte min grej.
Dark Of Light Postat 12 mars 2016 Postat 12 mars 2016 Undrar om Boris lånat en av Magnus Härenstams gamla avlagda kostymer. Kort både här och där iaf.
Dark Of Light Postat 12 mars 2016 Postat 12 mars 2016 Hur blev det nu med Frans låt plagiat grejen. Säg inget... "Det är två totalt olika verk" va?
Dark Of Light Postat 12 mars 2016 Postat 12 mars 2016 Å andra sidan blödde han näsblod vid genrepet... Liiite rock´nroll är det ju allt bakom kulisserna...
Den Gode Postat 12 mars 2016 Trådstartare Postat 12 mars 2016 Wiktoria hade vunnit på en annan inramning och låten hade vunnit på ett annat arrangemang.
Dark Of Light Postat 12 mars 2016 Postat 12 mars 2016 ☺️ Något säger mig att Neo inte är så road eller så har han snott någon ängels instrument och blivit lite på lyran.
Den Gode Postat 12 mars 2016 Trådstartare Postat 12 mars 2016 Jo. Jag hittar ingen låt som är direkt........bra. Hoppas bara att nakenbadarna inte vinner.
Dark Of Light Postat 12 mars 2016 Postat 12 mars 2016 Mmm, inget som fastnar. Den enda med röst var Isa men hon är ju inte med. Frans eller badarna skulle jag tro att kidsen röstar fram. Måns gör det bra där med en annan approach.
Dark Of Light Postat 12 mars 2016 Postat 12 mars 2016 Ja mellannumren är bäst även i dessa sammanhang.
Neosus Postat 12 mars 2016 Postat 12 mars 2016 12:an hamnar lite överallt verkar det som. Det kan jag förstå. Jag hoppas nån av dom otippade vinner.
slejnard Postat 12 mars 2016 Postat 12 mars 2016 Japp bra version av bra låt med Måns. Juryn lutar åt Frans?
slejnard Postat 12 mars 2016 Postat 12 mars 2016 Inte det bästa startfältet i år. Inget sticker riktigt ut!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.