NutCase Postat 31 januari 2016 Postat 31 januari 2016 Sitter och slötittar på Så ska det låta och ser till min förvåning att gitarristen spelar på en Squier. Det är inte direkt något man ser varje dag hos professionella musiker. Lite coolt tycker jag. Det ser ut som någon nyare variant och inte en sån där high end japansk variant från 80-talet, men jag kan ha fel. Någon som vet mer? Ser ut som en sån här: http://www.engr.colostate.edu/~echong/images/SquierTeleCustomIIblonde.jpg
Hellpig Postat 30 juni 2016 Postat 30 juni 2016 Ibland hittar man ett guldkorn å så är kanske fallet där. Eller så är han en fattig men begåvad musiker som inte har råd med mer...
MRS8 Postat 30 juni 2016 Postat 30 juni 2016 känns troligt att det är en Japan då dessa visat sej vara fina byggen.
laban1 Postat 30 juni 2016 Postat 30 juni 2016 känns troligt att det är en Japan då dessa visat sej vara fina byggen. Det är det troligen inte, har en likadan köpt för typ 4 års sedan, bra mickar Duncan designed, säljs den inte längre?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.