daniel10 Postat 25 januari 2016 Dela Postat 25 januari 2016 Hej! Jag tänkte ev köpa en Alesis Hd24 som ad da omvandrare till mitt Focusrite Saffre 56 kort. Tanken är att jag skall använda HD 24 an för att få 16 analoga utgångar till mitt Mixerbord för analog mix i bordet, alltså kolla ihop det med Focusrite kortet. Har någon här på forumet någon erfarenhet av Alesis hd24? Är omvandlarna något att ha? Eller bör man satsa på Behringer Ada8000 istället? Mvh Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pHISTERmILL (oregistrerad) Postat 26 januari 2016 Dela Postat 26 januari 2016 Det är väl en gammal inspelningsmaskin som var tänkt att ersätta ADAT? Omvandlarna bör väl vara ok för sin tid, men det var rätt längesen. Kan du få den snorbilligt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
daniel10 Postat 26 januari 2016 Trådstartare Dela Postat 26 januari 2016 Japp, runt 2 papp... Hade varit skoj och även testa att spela in på den. Har läst på nätet om den och folk verkar jättenöjda med denna maskinen. Lite sugen blir man.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.