Mr mike Postat 20 april 2005 Postat 20 april 2005 Formulerar mig lite annurlunda... Är det någon som har Authorization code till protools le 6.1? /Tack för alla svar 😳
Fredster Postat 20 april 2005 Postat 20 april 2005 Formulerar mig lite annurlunda... Är det någon som har Authorization code till protools le 6.1? /Tack för alla svar 😳 Nog inte rätt ställe att lägga ut en sån förfrågan!
Mr mike Postat 20 april 2005 Trådstartare Postat 20 april 2005 (redigerat) // raderat av admin // Redigerat 20 april 2005 av Olsberg
Snow Brigade Postat 20 april 2005 Postat 20 april 2005 (redigerat) // raderat av admin // Redigerat 20 april 2005 av Olsberg
Mr mike Postat 20 april 2005 Trådstartare Postat 20 april 2005 (redigerat) // raderat av admin // Redigerat 20 april 2005 av Olsberg
Björn Olsberg Postat 20 april 2005 Postat 20 april 2005 Koden är personlig och hör till den version av PT som du har köpt. Kontakta Digidesign om du har förlorat den.
Snow Brigade Postat 20 april 2005 Postat 20 april 2005 Här var det censur så det visslar om det. 😳 Bra med ett besked om hur det ligger till i alla fall.
chrisB Postat 20 april 2005 Postat 20 april 2005 Inget med censur att göra. Koden är personlig. Ger du ut din bankomat kod? 😳
Snow Brigade Postat 20 april 2005 Postat 20 april 2005 Inget med censur att göra.Koden är personlig. Ger du ut din bankomat kod? 😳 Nä, men det är inlägg som har censurerats och det stod inga koder i dom inläggen. Bara diskussion om hur det hela ligger till. 😄
Mr mike Postat 20 april 2005 Trådstartare Postat 20 april 2005 Det verkar riktigt struligt det här. Ok... Ska jag ta kontakt med digidesign, är dom villiga att ge mig en PC version av protools? Om jag laddar ner ASIO drive. Kan jag köra digi 001:an med annan mjukvara då?
Björn Olsberg Postat 20 april 2005 Postat 20 april 2005 Nä, men det är inlägg som har censurerats och det stod inga koder i dom inläggen. Bara diskussion om hur det hela ligger till. 🙂 Inga koder i sig, men i inläggen uppmanades det till att dessa koder skulle spridas. Det är inte tillåtet enligt våra forumregler. Därav raderingen.
Björn Olsberg Postat 20 april 2005 Postat 20 april 2005 Det verkar riktigt struligt det här. Ok... Ska jag ta kontakt med digidesign, är dom villiga att ge mig en PC version av protools? Om du har problem med din licens, men programmet eller med hårdvaran från Digidesign, kontakta deras supportavdelning eller titta på deras hemsida - klicka på Support och använd förslagsvis Answerbase och sök på ordet "Authorization". Mvh .björn.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.