Jump to content
Annons

Nu smäller det.


Recommended Posts

Annons
Hej. Vill kicka lite ass nu känner jag. Nån som vågar?

Gärna, men spelar inte CS. :rolleyes:

Alternativt kör vi ett multiplayer demo, som sagt, så att alla kan vara med, se:

http://mpdemos.hacke.nu

Kan själv inte vara med förrän tidigast fredag, tjänsteresa tor-fre.

Aaaahhh fräckt.. Har jag missat =). Men visst. Jag är gärna på =).

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är gärna på =).

diablo2, ett glas mjölk och en kaka får räcka för mig. men tack för att du frågade.

///minus

Ojojoj. Diablo 2. Trodde folk hade tröttnat på det. Love the game :rolleyes:.

tröttnat? dom borde isf skämmas. för övrigt så sattsar jag mina sissta mjölkpengar på att du är en barbar och amazonanvändare.

///minus

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är gärna på =).

diablo2, ett glas mjölk och en kaka får räcka för mig. men tack för att du frågade.

///minus

Ojojoj. Diablo 2. Trodde folk hade tröttnat på det. Love the game 😳.

tröttnat? dom borde isf skämmas. för övrigt så sattsar jag mina sissta mjölkpengar på att du är en barbar och amazonanvändare.

///minus

Paladin 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är gärna på =).

diablo2, ett glas mjölk och en kaka får räcka för mig. men tack för att du frågade.

///minus

Ojojoj. Diablo 2. Trodde folk hade tröttnat på det. Love the game 😉.

tröttnat? dom borde isf skämmas. för övrigt så sattsar jag mina sissta mjölkpengar på att du är en barbar och amazonanvändare.

///minus

Paladin 😉

fel hadde man, och några få slantar fattigare blev man. spelar själv med herr paladin. go fantic och holy shield *yay*

///minus

Link to comment
Dela på andra sajter

Quake 2?

var länge sedan sist.

Jag är på!

Och enligt denna tråden är några till på. Och miren erbjöd sig i denna tråden att sätta upp en Q2 server och fixa en zip för nedladdning med alla maps o mods o tjafs vi behöver. Annars har jag burk till övers.

Vi har för många olika trådar om det här nu.... uuuhhhh. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi har för många olika trådar om det här nu.... uuuhhhh. 🙁

Sry. Hade inte lagt märke till en andra tråden 😉 . Ja jag vet "sök innan du postar din fule fan". Men skit samma... Säkert att det inte är nån som vill ha sitt ass kickat i CS?

Link to comment
Dela på andra sajter

Sry. Hade inte lagt märke till en andra tråden  😳 . Ja jag vet "sök innan du postar din fule fan".

GRRRRR 😠

😉 Skojja bara. Spelar inte CS längre. Kanske skulle ta upp det lite igen? Ska fundera lite på saken ett tag.

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

miren (oregistrerad)
Vi har för många olika trådar om det här nu.... uuuhhhh. 🙁

Sry. Hade inte lagt märke till en andra tråden 😠 . Ja jag vet "sök innan du postar din fule fan". Men skit samma... Säkert att det inte är nån som vill ha sitt ass kickat i CS?

Ass, kickat, CS? jamenvisst!!! Men jag var lite sen kanske.....

Link to comment
Dela på andra sajter

miren (oregistrerad)
Är det någon som vet hur man fixar botar till Q2? Jag har helt glömt hur man gjorde...

Den vanligaste boten som jag minns var CRbot, o då startar du bara vanliga q2 med kommandot +set game crbot(eller vad nu katalogen där du packat upp boten heter), sen är det bara att tuta o köra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...