AnthonyS Postat 11 januari 2016 Postat 11 januari 2016 (redigerat) David Bowie har gått ur tiden. http://www.dn.se/kul...avid-bowie-dod/ Jag upptäckte Bowie för inte så många år sedan, och jag måste säga att han har gjort en del riktigt coola saker. Tung period för musikvärlden nu! Vila i frid, David. Redigerat 11 januari 2016 av AnthonyS
Die Hard (oregistrerad) Postat 11 januari 2016 Postat 11 januari 2016 Va fan? Nu är det nästa som dött på kort tid. Blir färre och färre kvar. Han hann också göra sista plattan klar. Grym musiker som tystnat men inte musiken
Neosus Postat 11 januari 2016 Postat 11 januari 2016 Dom ramlar bort en efter en och snart finns inga kvar... RIP David
Gäst Postat 11 januari 2016 Postat 11 januari 2016 (redigerat) edit Redigerat 9 november 2019 av Gäst
oioioi Postat 11 januari 2016 Postat 11 januari 2016 Trist. Han har gjort en hel del fantastiska låtar.
cborg Postat 11 januari 2016 Postat 11 januari 2016 Var själv aldrig nån helgjuten Bowie-fantast men nästan alla mina favoritband brukade nämna Bowie som inspiration. Lyssnade först nu på hans senaste skiva som släpptes för tre dagar sen. Påverkas kanske av stunden men tycker det är riktigt riktigt bra.
Algotezza Postat 11 januari 2016 Postat 11 januari 2016 Hade precis läst recensionen i DN i går av hans senaste platta. Lyssnade på den via Spotify. Tyckte det var väldigt mörk och sorglig men också experimentell. Bowie lät skör. Nu fattar jag varför. Många rockhjältar har lämnat scenen nu. See you, David!
Bocken Bruse (oregistrerad) Postat 2 mars 2016 Postat 2 mars 2016 Jag har träffat Mr. Bowie ett par gånger... en mycket ödmjuk och trevlig musiker. Ett stort svart hål har uppstått men hans musik lever vidare. https://www.youtube.com/watch?v=v--IqqusnNQ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.