dr-julius (oregistrerad) Postat 19 april 2005 Dela Postat 19 april 2005 Håj, Är en metalgitarrist, som inte orkar repa mer med okunniga basister och otåliga trummisar samt sångare utan stämband. Är givetvis själv fullkomlig som gitarrist (obs ironi, för dem som förlorat det sinnet) Nu har man hittat detta roliga intressanta spännande upphetsande knepiga, forum med likasinnade udda roliga konstiga egendomliga personer dvs musiker. Kör hårt vänner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 19 april 2005 Dela Postat 19 april 2005 Hej och välkommen hit till oss! 😄 /udda-roliga-konstiga-egendomliga osiris 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
equality Postat 19 april 2005 Dela Postat 19 april 2005 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
herwhisper Postat 19 april 2005 Dela Postat 19 april 2005 Tjena hej och välkommen. Jag är knepigast av alla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 19 april 2005 Dela Postat 19 april 2005 Hej och välkommen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 19 april 2005 Dela Postat 19 april 2005 Välkommen =). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
illvaesen Postat 19 april 2005 Dela Postat 19 april 2005 Välkommen! ..Jag är minst lika fulländad som du nånsin kommer vara! ..eller.. ehm.. jag är nog mest.. ehm.. äsch.. /David Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 20 april 2005 Dela Postat 20 april 2005 Välkommenhitskaduvara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonte Postat 20 april 2005 Dela Postat 20 april 2005 Tjenare och välkommen! Shit, musik forum? Jag trodde det var här man diskuterade glass, och namnsättning av dessa? Men med lite tur så hittar du nog någon som vill diskutera musik och sånt också 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claesson Postat 20 april 2005 Dela Postat 20 april 2005 🙂 tja ba! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 20 april 2005 Dela Postat 20 april 2005 Hejsan från en fulländad metal bassist 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 20 april 2005 Dela Postat 20 april 2005 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PzYkBrYt Postat 20 april 2005 Dela Postat 20 april 2005 Hej! Jag är en otålig trummis med pzykbryt.. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dr-julius (oregistrerad) Postat 20 april 2005 Dela Postat 20 april 2005 Tackar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 20 april 2005 Dela Postat 20 april 2005 Vhälkommen från en ytterst medelmåttig gammal bluesgitarrist. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Albert.D Postat 20 april 2005 Dela Postat 20 april 2005 Hej ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 21 april 2005 Dela Postat 21 april 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.