dr-julius (oregistrerad) Postat 19 april 2005 Postat 19 april 2005 Håj, Är en metalgitarrist, som inte orkar repa mer med okunniga basister och otåliga trummisar samt sångare utan stämband. Är givetvis själv fullkomlig som gitarrist (obs ironi, för dem som förlorat det sinnet) Nu har man hittat detta roliga intressanta spännande upphetsande knepiga, forum med likasinnade udda roliga konstiga egendomliga personer dvs musiker. Kör hårt vänner.
osiris Postat 19 april 2005 Postat 19 april 2005 Hej och välkommen hit till oss! 😄 /udda-roliga-konstiga-egendomliga osiris 😆
herwhisper Postat 19 april 2005 Postat 19 april 2005 Tjena hej och välkommen. Jag är knepigast av alla
illvaesen Postat 19 april 2005 Postat 19 april 2005 Välkommen! ..Jag är minst lika fulländad som du nånsin kommer vara! ..eller.. ehm.. jag är nog mest.. ehm.. äsch.. /David
Jonte Postat 20 april 2005 Postat 20 april 2005 Tjenare och välkommen! Shit, musik forum? Jag trodde det var här man diskuterade glass, och namnsättning av dessa? Men med lite tur så hittar du nog någon som vill diskutera musik och sånt också 🙂
denton (oregistrerad) Postat 20 april 2005 Postat 20 april 2005 Hejsan från en fulländad metal bassist 🙂
Per_a_55 Postat 20 april 2005 Postat 20 april 2005 Vhälkommen från en ytterst medelmåttig gammal bluesgitarrist.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.