leopard Postat 2 januari 2016 Postat 2 januari 2016 Hej, Jag undrade vart ni hittar er percussion. Mvh
Stamgäst Postat 2 januari 2016 Postat 2 januari 2016 Jag hittade min i bokyllan: två tamburiner och diverse shakers. 1
pme (oregistrerad) Postat 2 januari 2016 Postat 2 januari 2016 Jag har letat. Det är svårt att hitta något bra. Vore ju kul om toontrack kunde göra en pop/rock percussion SDX med 64 GB med tamburiner och shakers.
Henric Svensson Postat 3 januari 2016 Postat 3 januari 2016 Det finns ju ett väldigt bra percussion bibliotek i EZ drummer, även hiphop setet har en del coola grejor! Mvh Henric
leopard Postat 3 januari 2016 Trådstartare Postat 3 januari 2016 Menar du i grundversionen eller ezx latin percussion?
Henric Svensson Postat 3 januari 2016 Postat 3 januari 2016 Menar du i grundversionen eller ezx latin percussion? Latin percussion!
JohnRick Postat 3 januari 2016 Postat 3 januari 2016 Min beauty box har claves, tamburiner, vibraslaps, sligh bells, finger cymbals, guiros, claves, triangles, kastanjetter m.m. Congas och bongos on the side. Men det är i fysisk form. Övriga råd ovan funkar. EZX-biblioteket Latin Percussion är bra. Bättre an Addictive Drums Latin-expansion som jag tycker är något begränsad. Men bäst gillar jag i så fall Vir2:s "World Impact: Global Percussion": http://www.vir2.com/instruments/world-impact-global-percussion/
JohnRick Postat 3 januari 2016 Postat 3 januari 2016 Vad är beaty Box? Det är mitt egenhändigt inköpta case som inrymmer de percussioninstrument jag listade ovan. En väska m.a.o.
theupgrade Postat 13 april 2016 Postat 13 april 2016 https://www.iwantthatsound.com/product/organic-perc/
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.