Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Det heter inte tjex det heter fyfasiken va gööööttttt!!!!

Hur många p är det i PPPppPpPpPpPppPPp??

Fika på DddDDddDddeeeee!!!

Robur luras! Är jag förvånad? Svar nej!

Hoppsan!

Sense, you don't making it 😠

old_calculator_ussr_by_juriyy808-d5tdxkc.jpg

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

☺️ Japp, så e d. D e d d e... eller är han alltså... Bra rolig alltså och trevlig... å andra sidan är ni det alla. Så d så. D e så d e.

😳

[...] Darkis är något förkyld och ev. febrig. 🙁 [...]

Mancold ☺️

😆

Chae, rolig krapp som vanligt 🥰

Du och jag, Memphis. Du och jag 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Är ni sambos nu?

Nej. Vi är nuppbos.

Mancold ☺️

Nej, sådana har jag inte av ren princip. En envis förkylning som "äntligen" brutit ut. Feber... läget är "så där".

Är det inte bättre att kolla en p-rulle?

😳 Är det inte bättre att nuppa?
Link to comment
Dela på andra sajter

Då blir det ljuv musik nu då?

Det blev på en gång början till en världshit men jag kan tyvärr inte slutföra den och skörda frukterna av berömmelsen just nu för jag måste koncentrera mig på mitt skrivprojekt. 😎

Alltså, det är egentligen dottern som behöver öva på ackord till nåt de håller på med i skolan. Och jag gick jättelänge och letade efter elkabeln, som inte finns. Den kopplas ju in med USB'n, men det hade jag helt glömt bort.

Slejnard!! Lyckost. 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Fotnot: Det är döttrarna som ska sjunga i micken och de har rätt ljusa röster båda två och kommer rätt högt upp i tonart, och så har speciellt den ena en rätt stark röst, Ifall det har någon betydelse för vilken mick man väljer, whatsoever?

Men jag antar att allt är bättre än en Iphone... 🙂

Budgeten är på 1500:- max. Helst mindre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man kollar kommentarerna i inet.se så är dom nöjda med Blue yeti! Så det fonkar säkert bra med den.

Personligen är jag lite allergisk mot usb-mickar... fast då måste man han en mickpreamp oxå. Om det inte finns inbyggd i ljudkortet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...