Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Bättre i så fall åka i Sverige och uppleva världen, för som man säger i Malmö: Har du sett Malmö har du sett världen! Då kontrar man i Lund med: Har du sitt Lund kan du skita i världen!

Dessutom kommer ju en del av övriga världens medborgare till Sverige. Världen är här.

graphics-world-globe-219043.gif

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

Fick en elräkning på över 1 500 spänn. För ett rum och kök. Herrejävlar.

Ar det grön el? Eller el maco?

Åh, va bra! Såg du var jag lade min mobil? Den är helt försvunnen.

Ring till den!

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Åh, va bra! Såg du var jag lade min mobil? Den är helt försvunnen.

Jo jag mins att jag tänkte att det var ett konstigt ställe som du la den på. Men efter som jag är 100 år så är det kanske inte så konstigt att jag inte min vart du la din... fjärkontroll.. vad var det du letar efter?

Kanske osthyveln ligger i kylen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, slut för idag kan jag meddela. Ska köpas semlor/fastlagsbullar till kaffet ikväll. Regnblask mest idag. Snödroppar och vintergäck blommar. Tulpantider i blomsteraffärerna.

photo0194.jpg

Blir tidig kväll 😑

Bli bara inte otidig!

Link to comment
Dela på andra sajter

😳 Hur lyckades du med det?

Det är så här. Jag har 500 i månaden på sommarn, och sen går det upp utav helvete på vintern. Jag har elvärme, men jag tycker ändå att det är jättehögt. Har pratat med Eon, och dom tycker att det är helt ok.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är så här. Jag har 500 i månaden på sommarn, och sen går det upp utav helvete på vintern. Jag har elvärme, men jag tycker ändå att det är jättehögt. Har pratat med Eon, och dom tycker att det är helt ok.

Nog inte elleverantören du ska snacka med...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...