Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Det har vi inte sett.... Pic (hehe) or it didn´t happen.

Jag kommer ihåg när Claes Malmberg var programledare i svt och streakade i början av programmet. Han var helt naken, men man hade satt pickslar över organet. Jag minns att det bara krävdes två stycken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det har vi inte sett.... Pic (hehe) or it didn´t happen.

Jag kommer ihåg när Claes Malmberg var programledare i svt och streakade i början av programmet. Han var helt naken, men man hade satt pickslar över organet. Jag minns att det bara krävdes två stycken.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Dålig kvalité för att vara Mariah Carey. 😛

Haha! Jag fattade inte ens att det var hon.. Är så ointresserad av artister jag är ointresserad av. 😊
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Sällan jag gillar något alls som jag hör just nu märker jag. Börjar bli en grinig gammal tant, antar jag. 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Såg faktiskt första mellotävlingen, men mins inte ett enda bidrag längre. 😳

Totalt oberörd av alla, med andra ord. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Har du fått en släng av "bitter kärring"?

Jo det var ordet jag sökte, börjar bli... vad det nu heter när man blir kroniskt glömsk på äldre dar. Missil kanske det heter? 😕
Link to comment
Dela på andra sajter

Bra musik är bra, det har jag alltid sagt. Musik som inte är bra är inte lika bra.

Nu blir det kaffe - alltid lika bra. Jag vikarierar för min kollega som är sjukskriven. Annars är mina kaffeautomatskötardagar måndagar och fredagar.

Min lyckodag idag med andra ord. Fick ny adapter till datorn så jag kan ladda laptopen igen. Den svartskärmade sig igår.Livet leker!

graphics-playground-859996.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Hare och Kanin Krishna

Ecstatic-Hare-Krishna-Sankirtan-Chanting-of-Hare-Krishna-in-Germany-1974.jpg

Vart tog de där vägen egentligen? De befann sig ofta där tiggarna håller till idag och försökte sälja sina böcker med "intressant innehåll" och "vackra bilder". Inte för att jag saknar dem direkt.

Det handlar väl om trender helt enkelt.... Undrar vad som blir nästa innegrej? Jojon kanske kommer tillbaka?

Då står de där...

Jojoisterna...

graphics-yo-yo-588543.gif

och jojar loss utanför Coop entrén.

Eller slinkyn..?

114692443.7CcxZcmK.slinky_wht_m.gif

helvetes vilket irriterande ljud att lyssna på för butikspersonalen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Griniga gamla gubbar. Jag trodde inte att jag skulle bli en själv, men vem kunde ana att allting skulle bli så jävla kasst.

Bitterhet kan vara en krydda i livet. Som bittermandelolja. För mycket av det blir giftigt, cyankalium.

Ja, det verkar gå åt helvete. Det mesta. Men bara det går åt helvete med musik...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...