Den Gode Postat 9 februari 2016 Postat 9 februari 2016 Det har vi inte sett.... Pic (hehe) or it didn´t happen. Jag kommer ihåg när Claes Malmberg var programledare i svt och streakade i början av programmet. Han var helt naken, men man hade satt pickslar över organet. Jag minns att det bara krävdes två stycken.
Den Gode Postat 9 februari 2016 Postat 9 februari 2016 Det har vi inte sett.... Pic (hehe) or it didn´t happen. Jag kommer ihåg när Claes Malmberg var programledare i svt och streakade i början av programmet. Han var helt naken, men man hade satt pickslar över organet. Jag minns att det bara krävdes två stycken.
k9 (oregistrerad) Postat 9 februari 2016 Postat 9 februari 2016 Dålig kvalité för att vara Mariah Carey. 😛 Haha! Jag fattade inte ens att det var hon.. Är så ointresserad av artister jag är ointresserad av. 😊
Neosus Postat 9 februari 2016 Postat 9 februari 2016 ..men massuppfitta mig inte! Man får vara glad och gilla något som man tycker är bra när det är bra! Det får man... Bara så att ni vet. Såatte!
Dark Of Light Postat 9 februari 2016 Postat 9 februari 2016 Jag håller med alla!!! Framför allt är det kpd nu!!!
k9 (oregistrerad) Postat 9 februari 2016 Postat 9 februari 2016 Sällan jag gillar något alls som jag hör just nu märker jag. Börjar bli en grinig gammal tant, antar jag. 😊
k9 (oregistrerad) Postat 9 februari 2016 Postat 9 februari 2016 Såg faktiskt första mellotävlingen, men mins inte ett enda bidrag längre. 😳 Totalt oberörd av alla, med andra ord. 😑
Dark Of Light Postat 9 februari 2016 Postat 9 februari 2016 Sällan jag gillar något alls som jag hör just nu märker jag. Börjar bli en grinig gammal tant, antar jag. 😊 Har du fått en släng av "bitter kärring"?
k9 (oregistrerad) Postat 9 februari 2016 Postat 9 februari 2016 Så! Nu ska jag iväg och träffa min fjärde hund några timmar. 🥰 :wub: Ha det bäst! ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 9 februari 2016 Postat 9 februari 2016 Har du fått en släng av "bitter kärring"? Jo det var ordet jag sökte, börjar bli... vad det nu heter när man blir kroniskt glömsk på äldre dar. Missil kanske det heter? 😕
Neosus Postat 9 februari 2016 Postat 9 februari 2016 Jo det var ordet jag sökte, börjar bli... vad det nu heter när man blir kroniskt glömsk på äldre dar. Missil kanske det heter? 😕 Blindmissil?
Dark Of Light Postat 9 februari 2016 Postat 9 februari 2016 Jo det var ordet jag sökte, börjar bli... vad det nu heter när man blir kroniskt glömsk på äldre dar. Missil kanske det heter? 😕 Bitterfitta. Hare! Förbaskat va segt forumet blev igen!? 🤪😏 JAAaaaAA.
Algotezza Postat 9 februari 2016 Postat 9 februari 2016 Bra musik är bra, det har jag alltid sagt. Musik som inte är bra är inte lika bra. Nu blir det kaffe - alltid lika bra. Jag vikarierar för min kollega som är sjukskriven. Annars är mina kaffeautomatskötardagar måndagar och fredagar. Min lyckodag idag med andra ord. Fick ny adapter till datorn så jag kan ladda laptopen igen. Den svartskärmade sig igår.Livet leker!
Dark Of Light Postat 9 februari 2016 Postat 9 februari 2016 Hare och Kanin Krishna Vart tog de där vägen egentligen? De befann sig ofta där tiggarna håller till idag och försökte sälja sina böcker med "intressant innehåll" och "vackra bilder". Inte för att jag saknar dem direkt. Det handlar väl om trender helt enkelt.... Undrar vad som blir nästa innegrej? Jojon kanske kommer tillbaka? Då står de där... Jojoisterna... och jojar loss utanför Coop entrén. Eller slinkyn..? helvetes vilket irriterande ljud att lyssna på för butikspersonalen.
Neosus Postat 9 februari 2016 Postat 9 februari 2016 Jo jo jag säger då de! De säger då ja! Jadå Jodå! Såatt!!
Algotezza Postat 9 februari 2016 Postat 9 februari 2016 Jojon kommer tillbaka med jämna mellanrum, ungefär vart tionde år. Kanske kommer det här tillbaka snart:
Algotezza Postat 9 februari 2016 Postat 9 februari 2016 (redigerat) Det här kan man bara hoppas på som nästa trend - skor av bröd Redigerat 9 februari 2016 av Algotezza
Den Gode Postat 9 februari 2016 Postat 9 februari 2016 Griniga gamla gubbar. Jag trodde inte att jag skulle bli en själv, men vem kunde ana att allting skulle bli så jävla kasst.
Algotezza Postat 9 februari 2016 Postat 9 februari 2016 Griniga gamla gubbar. Jag trodde inte att jag skulle bli en själv, men vem kunde ana att allting skulle bli så jävla kasst. Bitterhet kan vara en krydda i livet. Som bittermandelolja. För mycket av det blir giftigt, cyankalium. Ja, det verkar gå åt helvete. Det mesta. Men bara det går åt helvete med musik...
Dark Of Light Postat 9 februari 2016 Postat 9 februari 2016 Nupp, man behöver nuppa. En slags antibitternupp då och då gör susen för ku... kroppen och knoppen... knopparna.
Recommended Posts