Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Lite statistik på mitt forum:

SadamJR 557

Zakyath 413

Neosus 377

CHAE 236

Micke_H 224

Memphis 82

d vibe 25

NAY! 8

slejnard 7

Linus 6

Annons
Postat

Lite statistik på mitt forum:

SadamJR 557

Zakyath 413

Neosus 377

CHAE 236

Micke_H 224

Memphis 82

d vibe 25

NAY! 8

slejnard 7

Linus 6

The Hall of Shame. Det var glada dagar när man var portad här, men det är bra att ha som back up om dom lägger ner här.

Postat

Om Studio Forum lägger ner så ska jag ta tag i forumet ordentligt och sätta mig in i mjukvaran. Nu har jag ingen riktig koll utan klickar mest runt hejvilt. xD

Postat

The Hall of Shame. Det var glada dagar när man var portad här, men det är bra att ha som back up om dom lägger ner här.

Vadan detta portande här och var?

Längstah framför allt, är trevligt! Roligt att tjattra om .......kaffe och andra viktiga saker. 😄

Det blir blodpudding på det.

Jah, trevligt ja att behandla alla viktiga saker ja och blodpudding är gôtt d e d d e!!!

Om Studio Forum lägger ner så ska jag ta tag i forumet ordentligt och sätta mig in i mjukvaran. Nu har jag ingen riktig koll utan klickar mest runt hejvilt. xD

Jag är fortfarande newbie där och jag har säkert ändå gjort 2-3 inlägg!!!! 😠🙁😠
Postat

Jag är fortfarande newbie där och jag har säkert ändå gjort 2-3 inlägg!!!! 😠🙁😠

Nej, det är du inte. ☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

Kör du också ed en sån där polerad look? Jag tyckte du hade gott om hår på den där bilden du lade upp?

Håret växer som ogräs på mig. Snart ser jag snaggad ut. Om någon månad så börjar det se för långt ut igen.
Postat

Det låter bra. Det vore tråkigt om det här gänget skulle splittras. Man kanske rent av kan släppa in nån ny?

k9 (oregistrerad)
Postat

Var kul i börja av forumet när det var ett flertal som poppade in och skrev något en gång i månaden, i längsta. Självaste storhövdingen var ju ofta in här och skrev. Har för mig att han sökte en snäckformad lampa här till och med. 😛

k9 (oregistrerad)
Postat

Har vist slut på kärlek. Får gå och köpa lite efter att jag druckit det sista jag hade hemme. Ska nog hinna kriga lite innan jag går med. Så hehå!

Postat

såg just en film om en psykopatisk pojke, "The Boy"... bra var den!

Postat

Vadan detta portande här och var?

För drygt två år sen, i samband med att det var en massa turbulens på Studio forum blev jag utslängd, som jag tyckte, på direkt lögnaktiga grunder. Flera andra blev avstängda under en tid. Micke drog igång sitt forum ifall vi alla skulle åka ut så att vi skulle kunna samlas där, om jag förstått det rätt.

Jag fick sedan veta av en av dom som blev avstängd att tidningen var på väg att läggas ner, vilket visade sig stämma, och att ledningen, med Mats Stålbröst i spetsen var var väldigt stressade och därför betedde sig irrationellt. Denne person hade fö lagt ut en skämtsam, tämligen oförarglig, bild som hänvisade till Stålbröst. Detta fick S att googla fram vederbörandes telefonnummer och ringa upp honom och skälla ut honom fullständigt. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad han kallade sig på Studio forum.

Under halvåret som följde lades tidningen ner, och väldigt många slutade skriva på Studio forum. Själv hade jag inte så mycket för mig, så jag myglade mig in, och blev utkastad gång på gång under olika namn. Till slut, under namnet Den Gode, fick jag vara kvar efter att ha varit ute i kylan i ett år ca. Jag vet inte riktigt varför, men jag vet att Anders F tog över, och att flera medlemmar skrev och ville att jag skulle släppas in igen.

Jag är tacksam för detta.

Postat (redigerat)

Jag åkte också ut en kort period, minns faktiskt inte längre varför. Jag bad då Linus att be om ursäkt till Stålbröst å mina vägnar och sen fick jag komma in igen.

Redigerat av Micke H
Postat

Nej, det är du inte. ☺️

☺️ Nej, det är jag inte... ☺️

Ja, jag kommer ihåg mina tidiga år här och att det fanns en kärna här med Overkill, Pazo, Grahn, Christofer, Pico, MickeH, Gote, Lundin, TordA, Egghuvud, Vallhagen, dJonas, Chroma Woods (som bildade Kontrollrummet när saker hände här), dede, Pluffo och jag + en hoper till som jag glömt & förträngt. Det var mer livat, mycket nupptips från mig till Pazo & Overkill 😉 En hel del regelrätta gräl om skitsaker och allmänt svammel. Inte mycket kafferelaterat då. Det kom senare...

Postat

☺️ Nej, det är jag inte... ☺️

Ja, jag kommer ihåg mina tidiga år här och att det fanns en kärna här med Overkill, Pazo, Grahn, Christofer, Pico, MickeH, Gote, Lundin, TordA, Egghuvud, Vallhagen, dJonas, Chroma Woods (som bildade Kontrollrummet när saker hände här), dede, Pluffo och jag + en hoper till som jag glömt & förträngt. Det var mer livat, mycket nupptips från mig till Pazo & Overkill 😉 En hel del regelrätta gräl om skitsaker och allmänt svammel. Inte mycket kafferelaterat då. Det kom senare...

Du måste ha varit här ifrån i åratal. Kan inte minnas dig från när jag kom in som SadamJR och jag vet inte när det var eftersom den filuren är raderad. Kan det ha varit 2008-09 i längsta?

Postat

Slut för idag med lektioner... Arbetslagsmöte väntar. 😳

Hade en dikt i Sydsvenskan idag 🙂 :) 🙂 - trisslott i arvode 😄 :D 😄 :

Kafébesök i vår tid - en sonett

Vi for till Österlen en liten runda

och tog en fika på ett tomt kafé.

Det var en aning svårt försöka blunda

för kondishyllans verkliga trofé:

där låg säsongens första fastlagsbulle

och svällde ljuvligt i sitt sockerflor.

Vi bytte blickar, tänkte: Om vi skulle

berika oss med en dylik medelstor?

Så satt vi där med kaffe och mobiler

och avnjöt allt med facebookflöde till.

Vi delade vår stund och våra filer

i salens trevnad, härligt ljus och mild.

På Instagram finns bullen nu att skåda

- fast på min Hälsoblogg lär tystnad råda.

Postat

Hade en dikt i Sydsvenskan idag 🙂 :) 🙂 - trisslott i arvode 😄 :D 😄 :

Riktigt bra. Skulle den inte in på den där kaffesajten dom hade pg här?

Postat (redigerat)

Du måste ha varit här ifrån i åratal. Kan inte minnas dig från när jag kom in som SadamJR och jag vet inte när det var eftersom den filuren är raderad. Kan det ha varit 2008-09 i längsta?

Ja, mitt frånfälle varade i säkert tiotalet år. Kom med -06, höll igång 3-4 år kanske? Jag tittade in då och då men det blev mer och mer sällan. Runt förra året blev det comeback ☺️ Orkade man kunde man gå in i de gamla längstah trådarna o titta...

Har inte druckit kaffe på flera timmar... 🙁

😳😮😕🙁 Redigerat av Dark Of Light
Postat

Lyssnar på Beatles. Har velat göra det ända sedan dom kom till Spotify men inte riktigt orkat för att jag kopplar ihop dom mycket med farsan, som jag inte har någon kontakt med idag.

Postat

Har inte druckit kaffe på flera timmar... 🙁

Det oändliga kaffedrickandet:

mellan två koppar kaffe

tar jag alltid en kopp.

Postat

Riktigt bra. Skulle den inte in på den där kaffesajten dom hade pg här?

Tack för uppskattningen! Kanske skulle mjag skriva en diktsamling på temat kaffe? Skulle ha vissa givna köpare av den tror jag... 😏 <_< 😏

Postat (redigerat)

Å här är jag lite för snabb med bokstäverna och tror att det står något helt annat. I verkligheten fattas det ett T...

Vad besviken man blev... djävla skitreklam.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

När man ska sätta tillbaka puffskyddet på mikrofonen till headsetet så är det bra för alla inblandade om man gör det snabbt innan man börjar associera för mycket.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.