Memphis Postat 6 februari 2016 Postat 6 februari 2016 Här står man och laddar kaffebyggaren och vem dyker upp helt objuden då, tror ni? PAUL MEANDER!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😱 :ph34r: 😱 :ph34r: 😱 😆 JAAA
drloop (oregistrerad) Postat 6 februari 2016 Postat 6 februari 2016 För första gången på mycket länge har jag fått lust att köpa en ny pryl till studion. Vilket får mig att börja röja så att jag får plats för mer prylar. Gott.
Den Gode Postat 6 februari 2016 Postat 6 februari 2016 För första gången på mycket länge har jag fått lust att köpa en ny pryl till studion. Vilket får mig att börja röja så att jag får plats för mer prylar. Gott. En flygel?
k9 (oregistrerad) Postat 6 februari 2016 Postat 6 februari 2016 Jag blir inte av med den där rackarns Paul.... 😠 :angry: 😠 :angry: 😠 :angry: 😛
k9 (oregistrerad) Postat 6 februari 2016 Postat 6 februari 2016 Vem är det? En Deamtheatre låt som det låter som att det sjungs Paul Meander, fast det ät pull me under, som texten egentligen går.
Den Gode Postat 6 februari 2016 Postat 6 februari 2016 Första deltävlingen i melodifestivalen i kväll. Vet inte om det är nån mening med att lägga upp en tråd?
Dark Of Light Postat 6 februari 2016 Postat 6 februari 2016 En Deamtheatre låt som det låter som att det sjungs Paul Meander, fast det ät pull me under, som texten egentligen går. Åh, en gammal goding det ju! Skickliga musiker, medioker sångare men det är ju jag också. Ibland så är man helt klart på humör för lite "komplicerad musik". Har torskat mer än en gång i jazzens underbara värld. Lite modernare tongångar då, t ex Miles Davies bara för att nämna någon. Något annat som är komplicerat är att plötsligt stå öga mot öga med ett ex. Ja inte en konsonant utan någon man tidigare haft ett längre förhållande med. Mycket som bubblar upp till ytan men det gick efter en trevande start ganska bra ändå. Första deltävlingen i melodifestivalen i kväll. Vet inte om det är nån mening med att lägga upp en tråd? Nej. 😑
Den Gode Postat 6 februari 2016 Postat 6 februari 2016 Nej. Jag gjorde en tråd i alla fall. Ska du se påt?
Dark Of Light Postat 6 februari 2016 Postat 6 februari 2016 Jag gjorde en tråd i alla fall. Ska du se påt? Får nog krypa till korset och titta. Alltså det måste kräva ett ganska stort intresse för att klara alla 100 deltävlingar och andra chanser mm?
k9 (oregistrerad) Postat 6 februari 2016 Postat 6 februari 2016 Jag gillar faktiskt "Live at the Knitting factory" prylarna med. Sjukt "jobbig" musik, men ibland så är det grymt kul att lyssna på de skivorna. Fast när det kommer till teknisk musik som jag oftast lyssnar på så blir det ju LTE, fast det är ju nästan samma gubbar som i DT nuförtiden. 😑 Tror inte ens att jag kommer försöka ge mellon en chans alls. 😛
drloop (oregistrerad) Postat 6 februari 2016 Postat 6 februari 2016 Lite clav och rhodes lek innan mellon... https://soundcloud.com/dabene/clavinet-funk
k9 (oregistrerad) Postat 6 februari 2016 Postat 6 februari 2016 Lite clav och rhodes lek innan mellon... https://soundcloud.com/dabene/clavinet-funk Apsoft ju! 😎 B) 🥰 :wub: 😎 B)
k9 (oregistrerad) Postat 6 februari 2016 Postat 6 februari 2016 Och forumet segar som vanligt.. 😑 Vet inte hur många gånger jag bytt F mot ett H när det handlar om vad jag ibland tycker om detta forum. Dels för all reklam, men mest för att det tar någon minut för mig att posta här, ibland. 😏
Neosus Postat 6 februari 2016 Postat 6 februari 2016 Vet inte hur många gånger jag bytt F mot ett H när det handlar om vad jag ibland tycker om detta forum. Dels för all reklam, men mest för att det tar någon minut för mig att posta här, ibland. 😏 Ja ibland står det och tuggar hela tiden! Banne mej! 😏
Dark Of Light Postat 6 februari 2016 Postat 6 februari 2016 Lite clav och rhodes lek innan mellon... https://soundcloud.com/dabene/clavinet-funk Yesssss... Grooovyyyyyy! ☺️
Den Gode Postat 6 februari 2016 Postat 6 februari 2016 Va? Är Gina Dirawi med? Gäll röst på den tjejen.
Dark Of Light Postat 6 februari 2016 Postat 6 februari 2016 Jag lyckades i alla fall att få igång åsiktsmaskiner i din tråd DG 😛
Den Gode Postat 6 februari 2016 Postat 6 februari 2016 Det blev ju en del skrivet, och det har bara börjat.
slejnard Postat 7 februari 2016 Postat 7 februari 2016 Kl är drygt 10 lokal tid o solen skiner. Vi bor fint till nära stranden. Lite blåsigt. God mat å kaffet funkar!
Dark Of Light Postat 7 februari 2016 Postat 7 februari 2016 Kl är drygt 10 lokal tid o solen skiner. Vi bor fint till nära stranden. Lite blåsigt. God mat å kaffet funkar! Låter underbart mannen!!! Så ska det låta! Vi väntar på fler rapporter, gärna av sexuell karaktär. Ha de gôtt!!! ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 7 februari 2016 Postat 7 februari 2016 Kl är drygt 10 lokal tid o solen skiner. Vi bor fint till nära stranden. Lite blåsigt. God mat å kaffet funkar! 20 grader här nu. Gratis drinkar och alla som var i landet kl 10:23 fick en miljon US dollar.... Synd att du inte var här hemma då. 😛 Se till att ha det jävligt soft och kul där nu Slej.
Recommended Posts