Micke H Postat 5 februari 2016 Postat 5 februari 2016 🙁 Ledsen pagetopper. 🙁 På den här sidan är vi deprimerade. 🙁 :( 🙁
CHAE Postat 5 februari 2016 Trådstartare Postat 5 februari 2016 Hittade jack-off fruit på burk på ica så idag blir det fooled pork! Testat en gång tidigare, då blev det sådär. Men då hade vi färsk jack-off fruit och köpt bbqsås och det var alldeles för sött. Ooo....keeeeej 😊 🙁 Ledsen pagetopper. 🙁 På den här sidan är vi deprimerade. 🙁 :( 🙁 Glädjedödare 🙁
Neosus Postat 5 februari 2016 Postat 5 februari 2016 Tips! Installera Disconnect tillägg till Chrome om ni inte redan har gjort det! Blockerar mer grejer och snabbar upp surfandet ännu mer. Fantastiskt!
Den Gode Postat 5 februari 2016 Postat 5 februari 2016 Jag behöver ansa könshåret. 🙁 Varför då, om det ändå inte blir nåt?
Micke H Postat 5 februari 2016 Postat 5 februari 2016 Ibland har man med sig paraplyet när man ska ut, även om det inte ser ut att bli regn. Tips! Installera Disconnect tillägg till Chrome om ni inte redan har gjort det! Blockerar mer grejer och snabbar upp surfandet ännu mer. Fantastiskt! Bra tips. 🙁 :(
Pazo Postat 5 februari 2016 Postat 5 februari 2016 Fett trött nu. Var även en del bakis på förmiddagen. 🙁
Dark Of Light Postat 5 februari 2016 Postat 5 februari 2016 Nu har jag trimmat bort 5 veckors skägg. Varför då om det ändå inte blir nåt?
Dark Of Light Postat 5 februari 2016 Postat 5 februari 2016 Fett trött nu. Var även en del bakis på förmiddagen. 🙁 Vilken del?
Micke H Postat 5 februari 2016 Postat 5 februari 2016 Varför då om det ändå inte blir nåt? 😆 Vilken del? Bakdelen?
Micke H Postat 5 februari 2016 Postat 5 februari 2016 Det ligger en precis bredvid jobbet som ska öppna snart. 😎
Den Gode Postat 5 februari 2016 Postat 5 februari 2016 Varför då om det ändå inte blir nåt? Det var i nyllet. Jag började se ut som en åldrad IS-krigare.
Dark Of Light Postat 5 februari 2016 Postat 5 februari 2016 Huvudet 😑 Vilket huvud? Det var i nyllet. Jag började se ut som en åldrad IS-krigare. ☺️ Det torde ju vara gångbart i dagens läge? Att se ut som en röv med tänder är mode idag.
Dark Of Light Postat 5 februari 2016 Postat 5 februari 2016 Hur blev det med den härna Assange affären nu då? Han skulle ju "komma ut" idag men icke. Någon FN rapport påstår att han hålls fängslad på Ecuadors ambassad mot hans vilja men det stämmer ju inte heller. Han gick ju in dit själv för att högst omanligt slippa ta ansvar för sina handlingar. In o hämta eländet. Vad ska de göra, kasta panflöjter?
Micke H Postat 5 februari 2016 Postat 5 februari 2016 Locka ut honom med en icke offentliggjord skandal. Sätt ett snöre på den och låt honom följa den tills han kommer ut.
Gäst Postat 5 februari 2016 Postat 5 februari 2016 (redigerat) bluesamblibdagangsdang Redigerat 5 februari 2016 av ewroL
Den Gode Postat 5 februari 2016 Postat 5 februari 2016 snart druckit 1 l vin Då har du mer än 2 l kvar?
Recommended Posts