k9 (oregistrerad) Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 ☺️ Men vad ska jag ha istället då? Sombrero? Fez? Fez och fluga är jag sugen på. Så att man blir lika cool som dr Vem. 😎
Dark Of Light Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 (redigerat) ☺️ Men vad ska jag ha istället då? Sombrero? Fez? En sådan där Nilssonsk cowboyhatt (soom han aaldriiig har på sig) ska du inte ha. Come as you are, like she said. Oj vad segt det går på forat för mig nu. Kan ta en minut från att jag postar inläggget tills jag får göra något annat med forat nu. Missar ju hälften av det ni skriver då det inte dyker upp direkt i flödet för mig. 😏😐 Segt ja.. Så ini irriterande. D e d d e. Jag ville ju att hennes farsa skulle läsa det jag skrivit, så jag lämnade lite texter, mest dikter, åt flickvännen att vbf:a till gubben, men hon skojade bara om dem så det blev inget av med det. Kände mig lite kränkt. Så den relationen rann ut i sanden... 😐 Min fru, som också är lärare, har dock haft hennes dotter som elev där hon jobbar. R-E-V-E-N-G-E Redigerat 3 februari 2016 av Dark Of Light
k9 (oregistrerad) Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Ja, det blev ju F direkt där... Helt rätt! 😆 :lol:
Neosus Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Segt som kola! Kallt som glass! ...men gott som...eeeh......surströmming.
Dark Of Light Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Surströmming luktar som den där huvudbonaden ser ut. Har aldrig förmått mig att smaka...
Algotezza Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Surströmming luktar som den där huvudbonaden ser ut. Har aldrig förmått mig att smaka... Huvudbonaden är den viktigaste bonaden i ett ombonat hem. Chocolte cream - on top...
k9 (oregistrerad) Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Blev vist inget fotografera heller. Småtränade och skrev/läste har medans jag vilade. Ska nog spela lite Redorchestra 2 nu. Det är billigt på att köpa just nu om någon vill kroka på. 😛
Dark Of Light Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 (redigerat) En annan bonad. Redigerat 3 februari 2016 av Dark Of Light
Neosus Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Har inte spelat Redorchestra2 så mycket ännu! Ska man ge det en chans till? 😕
k9 (oregistrerad) Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Har inte spelat Redorchestra2 så mycket ännu! Ska man ge det en chans till? 😕 Gör det jag bytte dock konto för att jag inte kom åt det som jag hade när vi addade varandra. Men en polare spelar på det gamla kontot ibland, om du sett att jag varit online ibland. Heter -K9- på steam om du vill adda mig igen. 🙂 Ska byta hator så att jag kan kriga nu.. ha det! 😄
slejnard Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Hur är det med resfebern Slej? Spontansmörjer du in kroppen i kokossolkräm bara för att testa, står du framför spegeln och kollar så mankinin sitter med rätta veck på rätt ställen och du har väl koll på växelkursen? resfebern är total! 😮
Micke H Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Fez och fluga är jag sugen på. Så att man blir lika cool som dr Vem. 😎 Fez's are cool. 😎 Vilket påminner mig om att jag måste ladda ner senaste säsongen...
Micke H Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Fez och fluga är jag sugen på. Så att man blir lika cool som dr Vem. 😎 Fez's are cool. 😎 Vilket påminner mig om att jag måste ladda ner senaste säsongen...
k9 (oregistrerad) Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Anmälde mig till Lidingöloppet förut. Såatte. Funderar på finmarksturen och Cykelwasan i år.
k9 (oregistrerad) Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Kul att jag kollade på banans höjdkurvor och tyckte att den gick åt fel håll. I min skalle var det mera logiskt att man skulle börja på en lägre höjd och sluta på en högre, för att få ut så mycket av banan som möjligt... Dels skulle det ju betyda att man fick mycket mera uppförsbacke, men det skulle ju också betyda att man inte åkte åt samma håll som gubben åkte rent historiskt.
Dark Of Light Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Vad hade han för cykel då och hur fan får du in bananen i det hela?
Dark Of Light Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Banan ligger ju förhoppningsvis dessutom still. Den går inte åt något håll, speciellt inte fel håll. Dessutom ska det ju cyklas här, det går ju inte. Verkar väldigt knepigt detta med cykelfasan?
k9 (oregistrerad) Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Vad hade han för cykel då och hur fan får du in bananen i det hela? Gubbfan orkade ju inte vänta på att man skulle uppfinna cykeln på riktigt, så han gled ju genom landet. Förmodligen på bananskal, hur skulle han annars kunna åka så långt? Skidor skulle han ju kunna åkt, men bananskal är ju mera troligt då man förutsätter att han åt bananer under hela resan och därför fick skalen som han kunde glida runt på stan med.
Dark Of Light Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Fasanjakt däremot, det är grejer. Kan man föreställa sig den fasan fågeldjävlarna kände när vi klev runt där i skogen med var sin k-pist laddade med 39B. Helvetes det var tider det... Ja, djävlar... Man kan väl inte åka åt något håll historiskt heller? Hysteriskt möjligtvis.. Men inte historiskt...
Recommended Posts