Den Gode Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Jo en gammal bild. Utan glasögon. Du är en skönhet. Vi borde ha någon slags hall of fame där all här är med.
k9 (oregistrerad) Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Här är ju en nyare bild på mig, men jag sitter i en konstig ställning där. Fast man ser ju att jag är smalare på den ändå. Jag till höger då. VI spelar brädspelet som jag skrev om förut.
Micke H Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Hmm, kanske dags att ta av sig luvan snart...börjar bli svettigt.
k9 (oregistrerad) Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Hmm, kanske dags att ta av sig luvan snart...börjar bli svettigt. Jaha! Trodde det var din nattmössa. 😲☺️
Den Gode Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Här är ju en nyare bild på mig, men jag sitter i en konstig ställning där. Fast man ser ju att jag är smalare på den ändå. Jag till höger då. VI spelar brädspelet som jag skrev om förut. Är det du med mössan?
Micke H Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Jaha! Trodde det var din nattmössa. 😲☺️ Aha, är det därför folk påstår att jag talar i nattmössan? 😏 Jag kanske ska ge den till Neosnus istället så kan jag börja prata allvar istället.
Dark Of Light Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 ☺️ Jag minns när jag var liten då det var ytterst töntigt att bära mössa. Så fort man kom runt hörnet tog man av sig den... Otroligt. Nu har en del på sig mössa inomhus sommar som vinter och det anses som... tufft..? Är det du med mössan? Det är hans hår.
k9 (oregistrerad) Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Nej! Jag är till höger på bilden. Fast jag lutar mig på armen mot kameran så den ser lite tjockare ut än den är. Kollar man på den andra armen så ser man ju skillnaden bättre.
k9 (oregistrerad) Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Aha, är det därför folk påstår att jag talar i nattmössan? 😏 Jag kanske ska ge den till Neosnus istället så kan jag börja prata allvar istället. Sluta tala i nattmössan och tala ur skägget istället, borde jag göra. 😑
Micke H Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 ☺️ Jag minns när jag var liten då det var ytterst töntigt att bära mössa. Så fort man kom runt hörnet tog man av sig den... Otroligt. Nu har en del på sig mössa inomhus sommar som vinter och det anses som... tufft..? ...jag kan vara lite skyldig till det själv. xD Men saker och ting känns lite mer professionella på nya jobbet så jag kör med hästsvans och skjorta istället för trasig Maiden-tröja och utsläppt hår. Sluta tala i nattmössan och tala ur skägget istället, borde jag göra. 😑 Kan inte, det är fast i brevlådan. 🙁
k9 (oregistrerad) Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 ☺️ Jag minns när jag var liten då det var ytterst töntigt att bära mössa. Så fort man kom runt hörnet tog man av sig den... Otroligt. Nu har en del på sig mössa inomhus sommar som vinter och det anses som... tufft..? Det är hans hår. 😳😆 :lol: 😆 :lol: 🥰
Dark Of Light Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Nu har det varit solsken hela dagen. Tempen ligger runt nollan men solen värmer en frusen själ.
Algotezza Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Jaha, då var sista lektionen i land. kan jag nöjt konstatera. Kanske en kpd innan jag tar bajkomobilen hem. Sol även här I lund...
k9 (oregistrerad) Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Borde passa på att storhandla nu när det är plusgrader. Så tråkigt att cykla när det är minusbjönar ute. Knepigt att handla tunga saker utan hojen med, då jag inte heller har körkort. 😑 Jaha, då var sista lektionen i land. kan jag nöjt konstatera. Vad var det för typ av land du lärde ut om då? 😲 😛
Den Gode Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 ☺️ Jag minns när jag var liten då det var ytterst töntigt att bära mössa. Så fort man kom runt hörnet tog man av sig den... Otroligt. Nu har en del på sig mössa inomhus sommar som vinter och det anses som... tufft..? Jäpp. Det kunde vara 20 minus så åkte den av. Pga det var töntigt. Det är det fortfarande.
Dark Of Light Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 KPD! Hur är det med resfebern Slej? Spontansmörjer du in kroppen i kokossolkräm bara för att testa, står du framför spegeln och kollar så mankinin sitter med rätta veck på rätt ställen och du har väl koll på växelkursen?
Algotezza Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 SF-författaren Ray Bradbury hade inte körkort och inte heller min första flickväns pappa så därför skaffade jag aldrig körkort plus att jag var emot bilar (1969 när jag var 18) för jag tyckte de förorenade så mycket. Jag gillade Bradbury och ville skriva SF och min flickväns farsa recenserade böcker. Men inte blev jag författare eller ihop med henne bara för att jag inte skaffade körkort. Inte alltid man tänker så klart och logiskt, om man säger så... 🥰 :wub: 🥰
k9 (oregistrerad) Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Alla mina roliga konsert tröjor brann ju upp för mig. Hade nog kunnat använda några av dem nu igen, insåg jag just. 😐
Dark Of Light Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 SF-författaren Ray Bradbury hade inte körkort och inte heller min första flickväns pappa så därför skaffade jag aldrig körkort plus att jag var emot bilar (1969 när jag var 18) för jag tyckte de förorenade så mycket. Jag gillade Bradbury och ville skriva SF och min flickväns farsa recenserade böcker. Men inte blev jag författare eller ihop med henne bara för att jag inte skaffade körkort. Inte alltid man tänker så klart och logiskt, om man säger så... 🥰 :wub: 🥰 😆 :lol: Omdömet liksom... Rätt vanligt idag med att yngre inte tar körkort. Kostar mycket pluring och i alla fall i storstäder är kommunikationerna hyfsade. Mitt körkort kostade nog gissningsvis 1200:- för drygt 30 år sedan. Tog man inte kortet vid sin 18 års dag var det något fel på en... Lite som det där med mössa. 😊 Ninjad två gånger om.... Vi gillar dig ändå. Ta av dig mössan bara. ☺️
Den Gode Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Men inte blev jag författare eller ihop med henne bara för att jag inte skaffade körkort. Inte alltid man tänker så klart och logiskt, om man säger så... 🥰 :wub: 🥰 Hade du nåt med farsan att göra då?
k9 (oregistrerad) Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Jäpp. Det kunde vara 20 minus så åkte den av. Pga det var töntigt. Det är det fortfarande. Min åkte nästan aldrig ens på, eftersom jag så sällan frös. Morsan såg bara till att jag hade den med mig om jag skulle behöva den om det blev för kallt. Fördelen med att ha finska föräldrar, som ju inte kan frysa de heller, är ju att de inte tvingar en till ocolheter bara för att det råkar vara minusgrader ute. 😛
Micke H Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Vi gillar dig ändå. Ta av dig mössan bara. ☺️ ☺️ Men vad ska jag ha istället då? Sombrero? Fez?
Neosus Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Dricker man lite kylarvätska så är det ingen risk att man fryser ihop. Såatte! ☺️😑
k9 (oregistrerad) Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Oj vad segt det går på forat för mig nu. Kan ta en minut från att jag postar inläggget tills jag får göra något annat med forat nu. Missar ju hälften av det ni skriver då det inte dyker upp direkt i flödet för mig. 😏😐
Algotezza Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Hade du nåt med farsan att göra då? Jag ville ju att hennes farsa skulle läsa det jag skrivit, så jag lämnade lite texter, mest dikter, åt flickvännen att vbf:a till gubben, men hon skojade bara om dem så det blev inget av med det. Kände mig lite kränkt. Så den relationen rann ut i sanden... 😐 Min fru, som också är lärare, har dock haft hennes dotter som elev där hon jobbar.
Recommended Posts